Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg tenkte litt på denne datan, så lurte jeg på om det er noen som har erfaring fra denne? er prosessoren bra? skal brukes til skoledata.

HP PAVILION DV6005EA

Endret av mee mee
Videoannonse
Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Min erfaring er at Intel er bedre på bærbare enn AMD er.

Skrevet (endret)

Jeg personlig synes HPs bærbare pcer er noe dritt. bare tull med dem. Har erfaring med flere stykker (pappa har hatt)..og har en til låns akkurat nå.. er ikke noe fan av hp i forbindelse med bærbare..

Ville også valgt et annet merke.

forresten, finnes det ikke et skoletilbud? Det har de ihvertfall fått til på høyskolen i østfold. ta kontakt med skolen din og hør! Da får man som regel en kjempegunstig pc til en billig penge (som også er god kvalitet på komponentene inni selve pcen)...

Lykke til!

ps: jeg har forresten intel pentium 4 prosessor... :) (denne setningen la jeg til nå, derfor "innlegg endret")

Endret av SunAndMoon
Skrevet (endret)

hva med acer i forhold til hp?

eks denne?

acer aspire 5044

Endret av mee mee
Skrevet

av en eller annen merkelig grunn så fører den linken rett til www.aftenposten.no - så du er klar over det. står jo en annen link, men den linker automatisk til aftenposten...!

Jeg har ikke noen erfaring med acer, men har også hørt at det ikke er noe særlig heller... er vanskelig dette her!

Skrevet

Har dv8000 og er veldig fornøyd med den nå. Kjøpte den i april, og har hatt den på service en gang for spacetasten sluttet å funke nesten med en gang vi fikk den.

Skrevet

Har hatt en HP Pavilion med en AMD Athlon XP-M prosessor i to år nå. Har aldri hatt problemer. Er både strømbesparende og stillegående.

At AMD-prosessorer er dårligere enn Intel på bærbare maskiner er bare tull etter min mening. Heller AMD enn billig chipset-skrot fra Intel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...