Hilde Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Jeg leter etter en bokhylle som består av mange bokser i ulik størrelse, slik at hyllen totalt sett ikke er symmetrisk. Den bør være 1-1,5 meter bred, og ca 1,5 meter høy. Den bør også være i valnøtt. Noen som klarer å forestille seg hva jeg mener? Jeg vet det ikke er så veldig vanskelig å lage dette selv, men jeg orker ikke tanken på å gjøre mer, er lei av oppussing og fiksing..
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Kan du få en møbelsnekker til å lage? Koster litt, men det er kanskje verdt det?
Hilde Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Jepp, det er jo en mulighet, men jeg er sikker på at jeg har sett en sånn hylle i en butikk et sted, men jeg husker bare ikke hvilken.
Gjest allium Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Kan dette være noe? http://www.mobelgalleriet.no/katalog.php?cat=8&room=7#11 Se på "Montana".
Hilde Skrevet 28. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2006 Den på room var fin, men jeg vil gjerne ha den enda mer usymmetrisk, samt større.. Montana ser bra ut, den kan man jo sette sammen som man vil! Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå