sprettball Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Har lyst på en litt loose sæggebukse som sitter fint på jenter. Har sett noen kule levis på gata, men ikke klart å finne det i butikk... er det egentlig guttebukser tro? Vært innom bikbok å prøvd noen, men det var ikke fulltreff. Kan forsåvidt godt være sånne sigrettbukser (løs oppe og trang i beina). Noen som har tips på jeansmodeller til meg?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg lurer på det samme. Har vært rundt og sett, men alt jeg kan finne er trange bukser.
Gjest Bertine Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Jeg kjøpte min levis engineer bukse på carligns Men de blir fort solgt ut, for de er så populære! Spør de som jobber der om når de får inn bukser..
Gjest Kanelia Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Acne har en modell som heter Hug som er smal i bena og "saggete" fra knærne og opp. Kjempefin, synes jeg http://www.acnejeans.com/
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Tanita Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 Det kan være stilig på riktig person, selv syns jeg det er veldig stilig på sommerstid. Med en singlet eller kul topp til.
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #7 Skrevet 29. august 2006 Er det virkelig fint, syns dere ? Sægge-bukser som viser både trusa og halve rumpa, får meg til å tenke på små-unger som har kledd seg selv, men som ennå ikke helt behersker teknikken... Om jeg skulle falle for en fyr, og han gikk i sånt noe, ville det ikke ha falt ut til hans fordel, nei. Jeg syns ikke det er pent. ← Er det noen som har sagt noe om å vise trusa, da? Bukser som er "ment" for sægging, er høyere i livet enn normale bukser, slik at de kan henge lavt, men allikevel ikke vise undertøyet. Jeg synes det er fint, men på jenter er det i mine øyne finest hvis tilbehøret er relativt feminint, dvs gjerne høye hæler, et fint belte osv.
Gjest Gjest_sprettball_* Skrevet 29. august 2006 #9 Skrevet 29. august 2006 Har ikke tenkt å vise trusa nei! skal ha den på hoftene... og jepp, synes det er kjempestilig selv om jeg nærmer meg tretti
Gjest Gjest1 Skrevet 29. august 2006 #10 Skrevet 29. august 2006 Er det virkelig fint, syns dere ? Sægge-bukser som viser både trusa og halve rumpa, får meg til å tenke på små-unger som har kledd seg selv, men som ennå ikke helt behersker teknikken... Om jeg skulle falle for en fyr, og han gikk i sånt noe, ville det ikke ha falt ut til hans fordel, nei. Jeg syns ikke det er pent. ← Jeg mener sæggebukser for jenter er sånn som Elphaba beskriver. De går way over trusekanten, men sægger litt i rumpa. Dritkule. Har sett på Bik Bok, men hadde ikke råd da Er det noen som har sagt noe om å vise trusa, da? Bukser som er "ment" for sægging, er høyere i livet enn normale bukser, slik at de kan henge lavt, men allikevel ikke vise undertøyet. Jeg synes det er fint, men på jenter er det i mine øyne finest hvis tilbehøret er relativt feminint, dvs gjerne høye hæler, et fint belte osv. ←
Aiv Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 Viss du går på carlings eller Jc så har de Levis unisex bukser, eller bare vanlige saggebukser... Mange av mine veninner bruker slike og de er utrolig fine! Evt så kan du jo spørre i butikken hvilke bukser som jenter pleier å kjøpe Dårlig me saggebukser på bikbok og vero moda og lignende butikker
Ladyen Skrevet 30. august 2006 #12 Skrevet 30. august 2006 Tror ikke at jeg har fått med meg dette fenomenet. Forbinder det med "gutter", skateboard el.l. og halve rumpa ute, ja. Hihi...
Gjest meg Skrevet 30. august 2006 #13 Skrevet 30. august 2006 Heller Boyfriend style jeans for meg, de er bare videre oppe enn vanlige jeans og ikke henger de heller.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #14 Skrevet 30. august 2006 De har massevis på Urban på oslo city og byporten...
Tristessa Skrevet 31. august 2006 #15 Skrevet 31. august 2006 Hvilke bukser var det du så på Bikbok, Frysepulver? Er på jakt etter et par med rette bein, litt småstore, men ikke totalt sægg liksom.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #16 Skrevet 8. mars 2009 Er det virkelig fint, syns dere ? Sægge-bukser som viser både trusa og halve rumpa, får meg til å tenke på små-unger som har kledd seg selv, men som ennå ikke helt behersker teknikken... Om jeg skulle falle for en fyr, og han gikk i sånt noe, ville det ikke ha falt ut til hans fordel, nei. Jeg syns ikke det er pent. Sægging har blitt noe helt annet enn det det engang var. Folk begynte å sægge fordi folk som havna i fengsel (spess i USA) fikk altfor store klær, dette begynte da en del hip-hop'ere å sympatisere med, og de kjøpte klær som var for store og sægginga var et faktum. Er helt enig at det er blitt mer å mer en fjortis trend, men er fortsatt noen få der ute som sægger av en grunn.
Maneo Skrevet 9. mars 2009 #17 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har en del slike. Kjøper de som regel på mannfolkavdelingen, ja.
Kamikatze Skrevet 9. mars 2009 #18 Skrevet 9. mars 2009 [..] men er fortsatt noen få der ute som sægger av en grunn. Hvilken da? Sopp eller tena lady?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #19 Skrevet 9. mars 2009 Det mange kaller sæggebukse, mener de ikke egentlig en baggy bukse?? når de sier at de vil ha den sittende på hofta...
Kamikatze Skrevet 9. mars 2009 #20 Skrevet 9. mars 2009 Det mange kaller sæggebukse, mener de ikke egentlig en baggy bukse?? når de sier at de vil ha den sittende på hofta... Det er ikke sægg hvis du ikke kan fise i friluft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå