Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg har forelska meg i Antik Denim Jeans, og tråler ebay no. Men eg er litt usikker på størrelsane. Har de nokre erfaringar? Eg brukar 29" i Levi's og eigentleg 29,5" i Fornarina, for 30 blir stort og 29 er lite... Rart det der. Men i alle fall, stemmer størrelsane med Levi's sånn cirka? Og er dei korte? 32" i beina er for kort, 34" er eigentleg litt for langt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet
de selger de  på finn.no til 599 kr.

Joa, greit det, men det var vel strengt tatt ikke det jeg spurte om? Kan noen svare på mine spørsmål hadde det vært veldig fint! Takk! ;)

Skrevet

Jeg kan heller ikke svare på spørsmålene, men har sett på jeansene inne på revolveclothing.com, og de ser ikke akkurat ut til å koste 599, så de hos finn.no er nok sannsynligvis fake...

Men fine, det var de. :) Kanskje du finner noe inne på revolve ang. størrelsene? Generelt virker det på meg at amerikanske merker har en tendens til å være litt store i størrelsene.

Gjest Gjesten
Skrevet

Mange takk! Ja, dei eg såg på Finn virka jo greie nok, og blir sendt i postoppkrav med returrett, så i verste fall kan eg jo få dei verifisert fake og sendt tilbake, men det er jo unekteleg litt pes... Eg har liksom ikkje råd til så dyre kle, men aldri så lite grann lyst til å ha noko litt eksklusivt innimellom til dagar ein treng ekstra sjølvtillit.

Men 600 kroner er lite for bukser som i butikken kostar over 3000. På ebay står det at buksene er små i størrelse, så det skal ikkje vere lett det her. Men på ebay får ein også buksene i prisklassen rundt 600, og dei også annonserer med full returrett dersom dei er fake. Men der tar dei jo faktisk betalt i forkan, så det er ikkje så lett, samstundes som dei der er avhengige av tilbakemeldingane frå kjøpar, så dei prøver kanskje å vere seriøse?

Skrevet

Jeg har hørt om en side som heter http://www.honestforum.com/, hvor de som ferdes har skikkelig peiling på hvordan man kan skille ekte fra falsk vare. Nå har jeg ikke selv prøvd siden, men det går jo an å ta en titt? Kanskje du blir litt klokere?

Det meste du får på Ebay innen den prisklassen, er nok fake, til tross for at de hevder det motsatte.

Gjest Gjesten
Skrevet

Det er litt vanskelig siden den siden jeg har kikka på er på norsk ;) Men takk for link! Skjønner bare ikke hvordan de kan sjekke sånt når de bare ser et bilde, hvem som helst kan jo legge inn et ekte bilde? Men er det noen som kjenner denne nettbutikken? Jeg stoler ikke på nettbutikker, kanskje det kunne gått an å lage et forum for falske og dårlige nettbutikker? Eller er det imot norsk lov? Dersom dere vet noe om denne butikken kan dere godt sende meg en PM dersom dere ikke vil legge det ut her. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...