Viviwoom Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 www.futureme.org Jeg har skrevet en som jeg får om akkurat ett år og en som jeg får om fem år. I mellomtiden kommer jeg sikker til å glemme helt at jeg har gjort det, så det kan jo bli artig. Selv om det er litt lenge å vente
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Oi det er kult! Kanskje jeg burde gjøre noe sånt?
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Jeg vet ikke om det funka? jeg kom rett til et registreringsskjema da jeg trykka på send, og så svarte jeg at jeg ikke ønsket å logge inn og da kom jeg tilbake til et tomt skjema...
Gjest Tanita Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Det ville ikke jeg gjort. Man vet aldri hva fremtiden kan bringe...
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Det ville ikke jeg gjort. Man vet aldri hva fremtiden kan bringe... ← hva tenker du på da?
Viviwoom Skrevet 30. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2006 Så artig! Skjønt, det kan jo lett bli litt deprimerende dersom man har massevis av gode planer og ideer... og når du får mailen har ingenting gått i oppfyllelse ← Sant. Plutselig får du en mail fra deg med masse håp og drømmer og ambisjoner også endte du opp med å tilbringe livet i sofaen, mens du stapper i deg potetgull med øynene klistret til Big Brother på tvn, eller noe sånt. Okay, det var et litt søkt eksempel. Håper jeg... *bli litt bekymret for framtiden sin*
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Sant. Plutselig får du en mail fra deg med masse håp og drømmer og ambisjoner også endte du opp med å tilbringe livet i sofaen, mens du stapper i deg potetgull med øynene klistret til Big Brother på tvn, eller noe sånt. Okay, det var et litt søkt eksempel. Håper jeg... *bli litt bekymret for framtiden sin* ← Er ikke det drømmelivet da?
Viviwoom Skrevet 31. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2006 Er ikke det drømmelivet da? ← Jo, det er sant. Det hele skulle selvfølgelig foregå uten at man ble i dårlig form eller la på seg så mye som et gram
Gjest Mireya Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Næh, så kult! :-D Tror jammen jeg skal skrive en til meg selv som jeg mottar om 1 år! Noe å finne på i kveld.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Tror ikke jeg vil gjøre dette. Det blir som å lese de gamle dagbøkene sine.
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 Jeg skrev brev (på papir) til meg selv for 6 år siden. Da var jeg midt i en vanskelig periode med store forandringer i livet mitt. Det brevet skal åpnes om 4 år. Gleder meg til det, for jeg husker ikke akkurat hva jeg skrev, og hodet mitt var så fullt av tanker akkurat da. Så det blir spennende... men en stund å vente da!
Gjest Mireya Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Tuji: Kort fattet: "Du har vel fått gjort alt du satte deg fore å få gjort i løpet av barselpermisjonen?"
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Tuji: Kort fattet: "Du har vel fått gjort alt du satte deg fore å få gjort i løpet av barselpermisjonen?" ← Hihihihihi!!!
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #15 Skrevet 2. september 2006 Tja, jeg skrev vel litt vissvass og litt om hvilke drømmer jeg håpet å oppnå innen et år. Så får vi se da....
Viviwoom Skrevet 2. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 2. september 2006 Tja, jeg skrev vel litt vissvass og litt om hvilke drømmer jeg håpet å oppnå innen et år. Så får vi se da.... ← Mhmm. Meg også. Så da må jeg vel jobbe ekstra hardt, da. Ikke f om jeg vil ha noen mail full av drømmer og håp hvis jeg har sittet på stumpen og ikke gjort noe med det
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #17 Skrevet 2. september 2006 Mhmm. Meg også. Så da må jeg vel jobbe ekstra hardt, da. Ikke f om jeg vil ha noen mail full av drømmer og håp hvis jeg har sittet på stumpen og ikke gjort noe med det ← Så sant så sant! Det må være veldig irriterende å bli minnet på alt man ikke klarte å gjennomføre!
Viviwoom Skrevet 2. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 2. september 2006 Så sant så sant! Det må være veldig irriterende å bli minnet på alt man ikke klarte å gjennomføre! ← ja Jeg vet om én ting som jeg skrev, som jeg ikke kommer til å kunne gjennomføre. Vurderer å logge meg inn på den siden og redigere mailen litt, men det er kanskje juks
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #19 Skrevet 2. september 2006 ja Jeg vet om én ting som jeg skrev, som jeg ikke kommer til å kunne gjennomføre. Vurderer å logge meg inn på den siden og redigere mailen litt, men det er kanskje juks ← ja det er juks
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #20 Skrevet 2. september 2006 Men hvis man ikke registrer seg, blir ikke mailen sendt? Jeg gjorde ikke det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå