GÃ¥ til innhold

Femme Fatale

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en drøm.

Jeg vil kle meg i trange, utfordrende klær, sminke meg vulgært og "horete", sette opp håret og ta med meg en liten veske med sminke, kondomer, lommekniv, penger, lommespeil. Så vil jeg dra ut på byen, flørte med menn og kvinner, danse meg helt bort, drikke, røyke, knulle....

Har drømt om dette lenge. Jeg er samboer, og gutten min ville ikke akseptert dette, det vet jeg. Jeg hadde ikke akseptert det hvis han ville leve ut en liknende fantasi heller.

Jeg vrir hjernen min, denne "drømmen" har blitt et behov for meg. Jeg trenger å utfolde meg seksuelt.

Jeg vil ikke avbryte forholdet jeg er i.

Kan noen hjelpe/komme med råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke leke dette med kjæresten din? Lat som dere ikke kjenner hverandre, kle deg ut, og treff ham som en fremmed mann på byen!

Amarone

Skrevet

Hvor i all verden kommer lommekniven inn???12

Skrevet

Du lever i et parforhold som du ikke ønsker å bryte og du hevder du har behov for å utfolde deg seksuelt.

Da har du følegende valg:

1. Utfold deg seksuelt med din partner

2. Du må leve med at denne fantasien/drømmen for blir nettopp det.

3. Du får din partners godkjennelse til å utfolde deg seksuelt med andre, alene eller sammen med han hvis han kan akseptere dette (noe det ikke høres ut som).

Det finnes et 4 alternativ også og det er at du utfolder deg seksuelt med andre, uten din partners godkjennelse, men da snakker vi om utroskap. Da syns jeg heller du bør bryte forholdet av respekt for partneren din, men det er vel ikke et alternativ så lenge du ikke vil avslutte forholdet?

Til Thea:

Hehe.... lommekniven ja.... den må vel være til selvforsvar den da, om noen blir litt for ivrige......eller kanskje for å true til seg sex dersom noen ikke melder seg frivillig kanskje?12

• 15 Ã¥r senere...
Skrevet

Hva skal du med kniven?? 

Anonymkode: e5040...2d3

Gjest Alterego666
Skrevet

Du drømmer om å gjøre dette, men ville ikke akseptert at partner gjør det samme? Litt assymmetrisk dobbeltmoral ute og går? Snakk med partner, hør hva hans fantasi er, kanskje kan dere lage noen sammen eller bli partners in crime? Swingermiljøets Bonnie & Clude.

Skrevet

Det er 15 år siden tråden ble startet. Sjangsen på at dere får svar er minimal :P 

Anonymkode: 46cfb...1ac

• Liker 2
Skrevet
PÃ¥ 21.3.2002 den 15.44, Gjest Anonymous skrev:

Jeg har en drøm.

Jeg vil kle meg i trange, utfordrende klær, sminke meg vulgært og "horete", sette opp håret og ta med meg en liten veske med sminke, kondomer, lommekniv, penger, lommespeil. Så vil jeg dra ut på byen, flørte med menn og kvinner, danse meg helt bort, drikke, røyke, knulle....

Har drømt om dette lenge. Jeg er samboer, og gutten min ville ikke akseptert dette, det vet jeg. Jeg hadde ikke akseptert det hvis han ville leve ut en liknende fantasi heller.

Jeg vrir hjernen min, denne "drømmen" har blitt et behov for meg. Jeg trenger å utfolde meg seksuelt.

Jeg vil ikke avbryte forholdet jeg er i.

Kan noen hjelpe/komme med råd til meg?

Du kan vel gjør alt unntatt å knulle. Kul fantasi forsåvidt. Men forstår typen din. Dere kan inngå et kompromiss.

Anonymkode: 2bb22...c03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...