Gå til innhold

Gutter, hvordan vil dere ha det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det fokuseres så mye på hvordan dere gutter skal tifredstille oss jegnter og hvordan vi vil ha det i senga.

Men hvordan vil dere egentlig ha det? Hva skal vi gjøre for å pirre DERE til det lille ekstra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjempen
Skrevet

Jeg vil gjerne ha deg i stramt snørt korsett og skyhøye stiletthæler. Dette skal du beholde på i sengen.

Jeg vil gjerne slikke deg til minst en orgasme før vi knuller. Det er veldig tilfredsstillende for meg å kunne gi en dame orgasmer. Det øker selvfølelsen og lysten bygger seg opp.

Som en avslutning er det perfekt å bli ridd. :)

Skrevet

Det er som med dere damer.. smaken er som baken. Kommer jo ann på dagen og humør. Men det som er viktig uansett er at dama viser engasjement og viser at hun liker sex.

Min favoritt er jo at dama rett og slett tar kontroll og river meg med i senga. Stillinger og klær går litt etter dagsformen.. strømper og lekkert undertøy er alltid digg :)

Skrevet

Vis at dere har lyst på oss. Entusiasme og vilje/ønske om å lære veier mer enn godt nok opp for manglende teknikk, etter min mening.

Skrevet

De fleste gutter jeg vet om liker litt uforutsigbarhet, med det mener jeg ikke la sexen bli rutine. Ikke kun ha sex eller kos i senga etter lyset er slukket for å si det sånn.

Ellers er det jo utrolig forskjellig hva gutter liker og ikke liker.. Som en skrev over så ville han ha dama i korsett og høyhelte sko, for min del ville det vært en skikkelig turn-off. Jeg hadde tent på enkelt sexy undertøy - men ikke noe overdrevede og unaturlige greier slik som korsett/latex etc.

For min del så blir jeg ekstremt tent av alt som har med oralsex å gjøre. Jeg elsker når dama suger meg, enten som en del av forspill eller til det går for meg. Jeg elsker å slikke dama til det går for henne og gjør gjerne det et par ganger som en del av \"forspillet\" før selve sexen. Så for meg så er oralsex en viktig del av sex og det å bli tilfredsstilt i senga.

Jeg vil ikke være forundret om mange andre menn også synes det er fantastisk.

Skrevet (endret)

Les et par bøker om massasje, og massèr meg hver gang jeg kommer hjem fra jobb. I tillegg, vær biseksuell/kvinne.

Endret av Top Gun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...