Gjest Gjest_ROXY_* Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Joda. Jeg digger selvsagt feet. Men je ække noen toe guy akkurat. Long toes er greit. Men jeg er mest into soles, dangle, bare, big, pose og smell. Forstår at mange også liker insert, men det er ikke så pirrende. Da er det like greit med flor view og for ikke å glemme remove. Ha det bra!
Gjest Labellamia Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Joda. Jeg digger selvsagt feet. Men je ække noen toe guy akkurat. Long toes er greit. Men jeg er mest into soles, dangle, bare, big, pose og smell. Forstår at mange også liker insert, men det er ikke så pirrende. Da er det like greit med flor view og for ikke å glemme remove. Ha det bra! ← :klø: Og du snakker om?
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Føtter før nanbrød med dip er jo helt ypperlig.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Joda. Jeg digger selvsagt feet. Men je ække noen toe guy akkurat. Long toes er greit. Men jeg er mest into soles, dangle, bare, big, pose og smell. Forstår at mange også liker insert, men det er ikke så pirrende. Da er det like greit med flor view og for ikke å glemme remove. Ha det bra! ← HÆ? snakker du om tær eller? jaja hver sin smak. toe on dude!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå