Gjest aisha Skrevet 10. januar 2003 #1 Del Skrevet 10. januar 2003 Firma jeg jobbet for gikk i konkurs, jeg har vært hjemme (mamma permisjon ett år) nå skal jeg søke ny jobbe. kan skriv 1år hjem mamma permisjon på cv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. januar 2003 #2 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg tror jeg ville tatt det med på søknaden jeg.. Men en CV er jo en "livshistorie".. Den skal jo inneholde jobb, skoler/utdanning/kurs osv. Tror kanskje du skal skrive det på søknaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 12. januar 2003 #3 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg syns det er helt naturlig å ta det med i CV'en. I noen tilfeller (stat og kommune) er fødselspermisjon ansiennitetsgivende, og da er det best å ha det med på CV'en sammen med annen arbeidserfaring, utdanning osv. Lykke til med jobbsøkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. januar 2003 #4 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg ville tatt det med i CV-en. Arbeidsgivere ser gjerne etter "hull" i CV-ene og det er ikke alle som gidder å kryss-sjekke med søknadene. Man bør vel kanskje se an litt også. Hvis det er 10 år siden permisjonen og man har relevant praksis/utdanning etter dette, så er det kanskje best å kutte det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå