Gå til innhold

Renseri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger å rense brudekjolen. Har noen tips om et bra renseri i Oslo/Oslo område?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vika

De fikset kjolen min, billig og veldig bra!

Skrevet

Hvor mye betalte du, og hvor i Vika? (Er ikke så godt kjent, jeg...)

Skrevet

Betalte 600 for kjole og slep.

Renseriet ligger i vikaterrassen, i samme bygget som vika kino, og nesten rett over gata for Manpower bygget.

Det er veldig lett å finne både adresse og kart hvis du tar et raskt søk på nettet.

(Det var sånn jeg fant ut hvor det lå. )

Jeg brukte det etter flere anbefalinger her inne, og var kjempefornøyd.

Skrevet (endret)

Jeg fikk beskjed om at det var ingen problem å vaske kjolen selv! Legg den i badekaret med Milo til alle flekkene har løst seg opp, og legg den i vaskemaskinen etterpå.

Ja, jeg fikk sjokk da hun på brudesalongen sa det, men hun hadde gjort det med alle kjolene i 6 år. Jeg måtte komme og kjefte på henne hvis jeg ikke fikk det til... Hun kunne garantere at det gikk bra hvis jeg gjorde som hun anbefalte.

Jeg har gjort det, og det gikk bra!

Endret av CurlySue
Skrevet

Ikke søren om ejg tør å putte den nydelige kjolen min i vaskemaskinen!!

Kunne nok alltids prøvd meg i badekaret om jeg hadde ett, men ikke i vaskemaskina, nei!

Skrevet
Jeg fikk beskjed om at det var ingen problem å vaske kjolen selv! Legg den i badekaret med Milo til alle flekkene har løst seg opp, og legg den i vaskemaskinen etterpå.

Ja, jeg fikk sjokk da hun på brudesalongen sa det, men hun hadde gjort det med alle kjolene i 6 år. Jeg måtte komme og kjefte på henne hvis jeg ikke fikk det til... Hun kunne garantere at det gikk bra hvis jeg gjorde som hun anbefalte.

Jeg har gjort det, og det gikk bra!

Hadde ikke tatt sjansen på det selv hvertfall.

Tenk om det ikke gikk bra? Da hadde jeg vel tapt 5000,- på å forsøke å spare 600...

Greit nok hvis du kan klage der du kjøpte den, men det hadde ikke jeg kunnet.

Skrevet

Vika her og. har ikke hentet den enda da, men de sa den var ferdig nå så det har vel gått bra. 600 kr. for kjole med slep. Den var ganske skitten nederst (regn på bryllupsdagen) så de skulle ta den i 3 omganger, men det ville ikke koste meg noe mer uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...