Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som leier leilighet i Oslo. Hvor mye betaler dere, og hvor stor er leiligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

43 kvm, 5000 kr/mnd. inkludert strøm og bredbånd.

Vi har nok vært veeeldig heldige!

Skrevet

Det kommer jo veldig an på hvor i Oslo du bor da. Det er stor prisforskjell på sentrumsnære områder vs litt emr usentralt. Øst/vest er det ingen særlig forskjell faktisk.

Skrevet

Vi bor sentralt i oslo, 7-8 min fra karl Johan, treroms på 85 m2. Vi betaler 8750 kr +strøm og internett, men inkludert kabeltv.

Skrevet

7000,- for toroms på 30 kvm. Nytt, sentralt, inkludert all strøm og internett.

Skrevet

Har nettopp flyttet i egen leilighet, men betalte 5600 for 2-roms på 40 kvadrat på St. Hanshaugen.

Skrevet

6000 kroner for en 1-roms på 35 kvadrat i Vika, inkludert strøm.

Gjest Fruktfat
Skrevet

vi betalte litt over 6000 for leilighet på ca 43kvm i gamlebyen for tre år siden. varmtvann, kabel og parkering inkludert.

Skrevet

Det er da jeg ikke skønner folk gidder å bo slik. med slike priser kan man betjene et stort huslån utenfor gryta

Gjest Fruktfat
Skrevet
Det er da jeg ikke skønner folk gidder å bo slik. med slike priser kan man betjene et stort huslån utenfor gryta

og det var det vi gjorde ;) (selv om jeg savner oslo innimellom...)

Skrevet

Hver sin smak. Jeg liker å bo midt i Oslo jeg. Jeg har funnet drømmejobben her, og for meg er det utrolig flott å ha gangavstand til jobben. Kunne sikkert kjøpt, men nå er jeg i en slik fase av livet at jeg ikke føler at det riktige for meg er å kjøpe. Har dessuten råd til å betale litt for å bo. Slik jeg ser det er det en prioritering. Jeg velger å bruke penger på å bo bra og sentralt da dette er en ting som jeg setter stor pris på.

Skrevet

Jeg gadd jo ikke kjøpe når jeg bare skulle bo der ett år.

Skrevet

Jeg bor med ei venninne, og vi betaler 11000 i mnd for 79m2, helt nyoppusset leilighet, strøm og internett kommer i tillegg.. :P Dette er på sthanshaugen.. Veldig fornøyd..

Skrevet

Selv om man har råd til å betale store summer for å leie er det ikke sikkert bankene vil ha en som lånekunde.

Skrevet (endret)

Vi betaler 6500 for en 2 roms på vel 53 kvadrat. Dette er også inkludert strøm.

Ikke så langt fra Tøyen.

Endret av L@dy
Skrevet

Pappa leier ut på Frogner, 3-roms (ca. 60 kvm) til 10.000. Inkl. vv og oppvarming.

Skrevet

Hvis man er alene får man ikke stort huslån, samme hvor høy husleie man er i stand til å betale. Jeg ville knapt fått lån som holdt til en 1-roms i Oslo, og boutgiftene ville blitt høyere. Nei takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...