Gjest aishwarya Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 (endret) slettet Endret 1. september 2006 av aishwarya
Siam Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg scrapper alt mulig. Det er bildene som bestemmer om de blir scrappet eller ikke, det bør helst være flere bilder i en serie, fra samme situasjon for at de skal blir scrappet hos meg. Men jeg har scrappet bilder fra skogsturer vi har vært på, av dyr, ferier osv. Nå blir det selvsagt mye baby, men jeg passer på å scrappe andre ting også. Siste ikke-baby-scrappe-LO er en LO fra solveggen på hytta i påsken der vi sitter på rekke og rad og slikker sol.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Hvis du er ute etter en hobby, kan du jo prøve å lage hjemmelagde kort istedenfor. Er jo litt som scrapbooking da....
Cilla Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Jeg scrapper høydepunktene i livet vårt, samt dagligdagse hendelser. Tar mye bilder på ferier, fjellturer,båtturer etc.
Cilla Skrevet 29. august 2006 #5 Skrevet 29. august 2006 Scrapbooking ser moro ut. Ja det er kjempemoro!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå