Tusenfryd Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Vi har et deilig skinn til barnet vårt og nå trengs det å rengjøres igjen. Tidligere har jeg levert på rens, men jeg kan ikke rense for 300,- hver gang, så jeg tenkte å vaske det. Renseriet har selvsagt dratt av vaskeanvisning på baksiden, så nå forsøker jeg å huske... er det ullvask og milo og gre det etterpå? Noen som vet?
Tusenfryd Skrevet 28. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2006 Ja, så søkte jg her da... det hjelpoer alltid. Fant denne tråden, http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=186800&hl= men hører gjerne flere tips. Det er forresten ikke Ludde vi har - selv om jeg også vet hva det er Forresten hva er toalettsåpe...?
*Anaïs* Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Tror det var jeg som var trådstarter i den tråden du linket til. Jeg vasket Ludde i maskinen (ullvask med milo) og hang til tørk. Ludde ble stiv, ekkel og avgikk med døden et par dager senere. Nå har jeg fått ny Ludde som ligger på sofaen hvor han ikke blir like skitten i påvente av at jeg får tørketrommel en vakker dag og kan prøve og vaske han på nytt!
monja Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Vi vasket skinnet på 40 grader, med milo og det ble kjempegodt. Ikke som Ludde i det heletatt.
Karamba Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Vi har et deilig skinn til barnet vårt og nå trengs det å rengjøres igjen. Tidligere har jeg levert på rens, men jeg kan ikke rense for 300,- hver gang, så jeg tenkte å vaske det. Renseriet har selvsagt dratt av vaskeanvisning på baksiden, så nå forsøker jeg å huske... er det ullvask og milo og gre det etterpå? Noen som vet? ← Ja, jeg gjorde akkurat slik som du beskriver dag jeg vasket vårt skinn. Fungerte fint det!
Tusenfryd Skrevet 29. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2006 Takk for tips! Hva grer man med? Børste?
Karamba Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Takk for tips! Hva grer man med? Børste? ← Ja, jeg brukte børste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå