Amber Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Litt forvirret her... lastet ned denne, og det var en forferdelig dårlig kvalitet på fila desverre Skjønte det sånn at mor og datter "krysset over" til den andre siden, og ikke kom seg tilbake? Hvorfor ikke det? Og når "krysset" moren over? Og slutten da... Den "demonen" som kom og drepte, var det noe separat greie i forhold til det den sekten drev med? De var vel spøkelser, eller? Gikk glipp av mye jeg tror jeg, ... Noen som skjønte denne og kan forklare?
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Jeg har ikke sett den, men du kan jukse på Moviepooper! Ellers er IMDb er fint sted å diskutere filmer. Selv om folk er frekkere enn frekkest mot hverandre på forumet der.
Orestes Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 (endret) Min umiddelbare tanke når jeg så filmen var at mor og datter hadde "krysset over" til de dødes rike - her i form av et helvete skapt av Alessa, og at politidama døde da hun krasjet sykkelen, og dermed hengte med på ferden. De øvrige "beboerne" der var også døde fanget i den tilverelsen de levde i. Endret 29. august 2006 av Orestes
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Det jeg tenkte var at på slutten av filmen så ser vi denne demontingen stirre på dattera til hovedpersondama, og at hun (demonen) går inn i jenta (uten at vi ser det). Så når de krysser grensa til silent hill så gjør de det med demonen i den lille jenta, og da blir mørket med utenfor silent hill (fordi det også har vært "sperret" inne i byen)
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Alle som drar til Silent Hill kommer ganske enkelt ikke ut igjen. Ganske fjollete at han Sean Bean og snuten tok seg en hyggetur rundt da, for det skal ikke være mulig.
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Det jeg tenkte var at på slutten av filmen så ser vi denne demontingen stirre på dattera til hovedpersondama, og at hun (demonen) går inn i jenta (uten at vi ser det). Så når de krysser grensa til silent hill så gjør de det med demonen i den lille jenta, og da blir mørket med utenfor silent hill (fordi det også har vært "sperret" inne i byen) ← Hun lille jenta er Alessa. Det finner vi ut i Silent Hill 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå