Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette her tærer på meg... er jo ikke verdens største sak, men plager meg...

Jeg og kjæresten har akkurat kjøpt leilighet sammen. Flytter inn i midten av september. Gleder oss...

men... det er små ting som ligger der og skurrer.. det er det sikkert i alle forhold.men dette plager meg slik!

Han var tidligere spilleavhengig. det gikk av store summer på pengespill. En gammel kollega av han fortalte meg utfyllende om dette en gang.. Hvordan det var men han og spillemaskiner...

Han er veldig glad i poker på nettet. Spiller på en internasjonal side...lovet kun spille med "liksom penger". En gang i sommer tok jeg han i å spille med 500kr.Ble sur på han!!! synes det var unødvendig. Han lovde aldri la det gjenta seg...

Mn i går gjorde det det... Han spilte for 600kr ( jeg fann ut) ble så irritert! men holdt det inni meg.. til det sprakk... vi kranglet og jeg dro ut.. Kom hjem sent... fann ut at han har spilt for det dobbelte 1200kr og tapt alt......han nektet.. da jeg konfronterte han med det stod han fast på at det kun var 600kr. til jeg beviste hva jeg var klar over.....

Hadde vi hatt ok god råd så hadde jeg ikke blitt så sint... irritert da også men ikke så sint... men vi er blakke.. jeg leter etter jobb nå... så må leve litt på han. Pga hans ustabile pengeforbruk må han normalt sett ofte leve på meg og mine penger..

Synes 1200 kr en mye å tulle bort!!! men vet ikke hvordan reagere. blir bare lei meg. først og fremst pga han lyver til meg.. han har sjult værre ting for meg før.. hva vet jeg om hva han skjuler nå....

hva gjør man?

Elsker gutten.... trenger gode råd til hvordan det er best å forholde seg til dette...

takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er sikker på at du vil flytte sammen med ham? Her må du nok regne med å leve i økonomisk usikkerhet.

Tror det spilleproblemet er veldig reelt ennå, jeg. Han har nok ikke sluttet å spille.

Skrevet
Synes 1200 kr en mye å tulle bort!!! men vet ikke hvordan reagere. blir bare lei meg. først og fremst pga han lyver til meg.. han har sjult værre ting for meg før.. hva vet jeg om hva han skjuler nå....

Husk at dette er nesten som narkomani, så han "tuller ikke bort" pengene. Han er avhengig.

Ingen raske råd her. Hvis han ellers er en bra person må du nesten ta kontakt med ekspertise på området, og spørre om skikkelige råd.

Skrevet

Støtter det Derrier sier her. Søk profesjonelle råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...