Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Jeg trener tre-fire ganger i uka, og lurer litt på hvor mye treningsklær dere andre har? Jeg synes vaskemaskina går i ett. Kanskje burde jeg invistere i flere treningsklær? Derfor dette spørsmålet. Hvor mange treningsbukser/shorts har du? Hvor mange treningstopper? Hvor mange sportsbh-er?
Gjest b Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Ideelt burde man hatt to sett hvert. Selv har jeg én sportsbh og en favoritt-treningsbukse. Har 2 (3) treningstopper. Skal innrømme at bh'en og buksa ikke alltid blir vasket mellom trening.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 3 treningsbukser, mange t-skjorter (noen sånne enkle i bomull og noen andre "ordentlige"), 4 topper.
Aiv Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Har en treningstbh fordi det som regel går i styrketrening og ikke aerobic.. Har to treningsbukser, og så har jeg en god del t-sjorter, siden det er det det går mest av...
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 8 Treningsbukser, 15 treningstopper, 2 sportsbh( skal kjøpe en til).
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Har ikke så mye jeg. Treningstøy er lett å skylle av etter en treningsøkt, og tørker greit til neste dag.
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Jeg har 4 treningsbukser, 3 sportsbh og 6-7 treningstopper.
Ciara Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 Hjemme hos meg hadde mer treningsklær bare ført til mer tøyvask Jeg har 2 sportsbehåer 2 shortser 2 treningsbukser 5 t-skjorter 2 langermede tynne gensere
instance Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 3 sportsbh'er 5 treningstopper 1 langermet topp 3 treningsbukser 2 piratbukser Det meste blir skittent i løpet av en uke, så jeg vurderer å investere i en sportsbh til.
maxifula Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 en sports-bh, to treningsbukser (men bruker bare den ene), 5-6 treningstopper. Jeg bytter topp hver gang, men buksa kan jeg bruke flere ganger uten å vaske den. svetter ikke SÅ jævlig. tror jeg skal kjøpe en trenings-bh til.
Gjest Kanelia Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Jeg synes aldri jeg får nok treningsklær... Jeg har: 6 treningsbukser 2 sportsbehåer ca 10 trenings t-skjorter
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #12 Skrevet 29. august 2006 Jeg har én treningsbukse, én sports-BH og diverse t-skjorter. Jeg vasker ikke klærne mellom hver gang, rett og slett fordi jeg ikke synes svetten min lukter noe når jeg er ren og pen før treninga...
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 Jeg har tre treningsbukser i bruk som jeg bytter på, 6-7 topper og to sports-BHer. Bruker så godt som aldri shortser på trening selv om jeg har et par stk.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. august 2006 #14 Skrevet 29. august 2006 Jeg har 2 bukser 4 topper 2 BH'er
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #15 Skrevet 30. august 2006 Tre bh-er (men to burde skiftes ut) Fire topper. En bukse og en shorts. Litt lite, trenger er par topper til, og en ny shorts (den gamle er blitt for stor).
aline Skrevet 30. august 2006 #16 Skrevet 30. august 2006 har en bh som brukes på treningssenteret, skylles mellom hver økt, det går bra for meg. to lange treningsbukser tre piratbukselengdebukser (glimrende uttrykk ) bruker vanlige singletter og t-skjorter til trening, har ørti. bruker buksene mer en en gang toppene vaskes eller skylles etter en gang, eller jeg bruker en singlett som allerede har vært brukt i dagligdagse gjøremål og som ikke er skitten men brukt. bh til kondis og styrke skylles mellom bruk stort sett, på dansinga brukes vanlige og vaskes som vanlig. (unntagen på supervarme sommertreninger, da kreves mer vask) burde sikkert hatt flere bher til treningsbruk og flere topper, og flere treningssokker.... men det holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå