Gjest Starya Skrevet 10. januar 2003 #1 Skrevet 10. januar 2003 Av en eller annen grunn får jeg ikke koblet meg til P4s nettradio. Den kommer opp når jeg likker på den (via nettsiden), men der det står "bufring" skjer ingenting, den blir stående på 0%.. Jeg har til nå trodd det var et problem med nettsiden, men nå lurer jeg litt.. Jeg gikk på Christina Aguileras hjemmeside for å ta en titt på den kontroversielle videoen hennes. Heller ikke her skjer det noe når jeg kobler til, windowsplayeren kommer opp, men det er alt. forsøkte så å se den på VGs sider, denne har alltid funket bra. Men nei. Den vil ikke... Har jeg et problem med maskinen eller..? :cry:
jordbær Skrevet 10. januar 2003 #2 Skrevet 10. januar 2003 Høres ut som om noe sperrer.. Er du hjemme eller på jobb? Hvis du er på jobb er det sansynligvis en firewall.. Det er det forsåvidt også hvis du er hjemme, men da kan du fikse det!
Gjest Starya Skrevet 10. januar 2003 #3 Skrevet 10. januar 2003 Jeg er hjemme. Når det gjelder P4, så har den virket tidligere både fra skole og hjem. VG har jo også virket tidligere, så er det ikke da mindre sannsynlig at det kan være pga brannmur..? :-? Kan problemet ligge i windows media spilleren? Jeg har forresten ikke problemer med å spille av radiokanaler på denne.
jordbær Skrevet 10. januar 2003 #4 Skrevet 10. januar 2003 Hmm.. Angående den P4-radioen vil jeg anbefale deg å laste ned P4 sin "radio" Den er kjempegrei. Legger seg øverst eller nederst på skjermen og tar like stor plass som startlinjen. Her kan du velge radiostasjon (P4 Norge, P4 hits, P4 Norsk, P4 Oldies og P4 Ballade, samt siste nyhetssending) her vises også hvilken sang som spilles og neste sang, samtidlig som du får en nyhetslinje. Du finner den på www.p4.no (gratis) Når det gjelder mediaplayeren din, er jeg litt usikker. Du kan forsøke å laste ned en oppdatering til den via www.windowsupdate.com . Det pleier å hjelpe.
Gjest Starya Skrevet 10. januar 2003 #5 Skrevet 10. januar 2003 Dobbelt Hmmm.. :-? Laste ned p4s radio? Jeg har alltid brukt den som ligger på nettsiden, og den er jo akkurat som det du beskriver. (Bortsett fra at den ikke spiller noe da.. ) Windows media er oppdatert til siste versjon. Men jeg skal ta en titt...
jordbær Skrevet 10. januar 2003 #6 Skrevet 10. januar 2003 http://www.p4.no/lyttesenter/dtr.asp <- slik ser den ut
Gjest Starya Skrevet 10. januar 2003 #7 Skrevet 10. januar 2003 Åja.. Den spilleren hadde jeg ikke sett før. Nå er den installert. Men.. Heller ikke den virker.. *sukk* Den står bare og bufrer og bufrer...
jordbær Skrevet 10. januar 2003 #8 Skrevet 10. januar 2003 Prøv å start maskina på nytt:) Kanskje det fungerer da.
Kosepia Skrevet 10. januar 2003 #9 Skrevet 10. januar 2003 Hei Hvor rask internettforbindelse har du? Det er mange steder hvor du kan se videoer og lignende som ikke liker at man har treg linje (isdn eller lignende) Ellers så kan det være at du har en brannmur som stopper det, men det skal ikke stoppe vg.no.. Jeg tviler på at ditt problem ligger i mediaplayeren. Det skal ikke ha innvirkning på andre nettsider...
Gjest Starya Skrevet 10. januar 2003 #10 Skrevet 10. januar 2003 Vel, jeg har jo ADSL.. Jeg fikk omsider VG til å virke, men med en lavere hastighet enn jeg før kunne bruke. (tidligere virket det ikke med noen hastigheter..) Jeg har ikke så god peil på brannmur, men tviler for at det er grunnen siden det har funka før. Ja ja, the mystery goes on..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå