Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2006 #41 Del Skrevet 14. oktober 2006 Bare jeg som er teit, Kaya83 over her har hatt en runde spysmileyer på det også i en annen tråd. Jeg har forøvrig verdens beste kompis som ser sånn ut. Han har alle kvaliteter ei dame kan drømme om! Men han og jeg er bare kompiser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. oktober 2006 #42 Del Skrevet 14. oktober 2006 kan jeg få? he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaya83 Skrevet 15. oktober 2006 #43 Del Skrevet 15. oktober 2006 Folk har nå forskjellig smak og sånn er det bare. De som liker feite folk må få lov til det, de som liker tynne folk må få lov til det. VI alle har ulike tenningsmønstre og sånn er det bare. ← Hallooo?? Jeg har jo ikke akkurat sagt at folk ikke kan tenne på hva de vil daa.. Men JEG blir kvalm av tanken på en skikkelig skvalpemage.. Er det greit eller? :blaaveis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå