Gjest hmmm Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 jeg er lei av å være singel og prøver da selvfølgelig å finne meg en kar å bli forelska i..hihi.. problemet er bare at jeg har litt spesiell smak.. jeg må ha en stor (les: tjukk, la oss kalle en spade for en spade) gutt.. tynne/normale/slanke/muskuløse gutter tenner meg rett og slett ikke. Vil ha stor, myk mage, gode, runde kinn, generelt en myk og god kropp å holde rundt.. Dette kan da ikke være helt normalt eller? føler meg hvertfall ganske unormal.. og ikke så lett å finne disse gutta heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 jeg er lei av å være singel og prøver da selvfølgelig å finne meg en kar å bli forelska i..hihi.. problemet er bare at jeg har litt spesiell smak.. jeg må ha en stor (les: tjukk, la oss kalle en spade for en spade) gutt.. tynne/normale/slanke/muskuløse gutter tenner meg rett og slett ikke. Vil ha stor, myk mage, gode, runde kinn, generelt en myk og god kropp å holde rundt.. Dette kan da ikke være helt normalt eller? føler meg hvertfall ganske unormal.. og ikke så lett å finne disse gutta heller... ← Det finnes da mange av dem, og de er da ofte ledige i tillegg. Det burde vel ikke være så vanskelig å få tak i en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg har en, men han får du ikke! Bortsett fra det tror jeg det er like normalt for jenter/kvinner å like å ha litt "å ta i" som det er for gutter/menn. Jeg kjenner i hvert fall flere menn med BMI på over 30 som absolutt ikke har noen problemer med oppmerksomheten fra det annet kjønn. Å finne dem er vel like enkelt/vanskelig som å finne andre gutter/menn, så der har jeg ikke noe godt råd. Jeg fant f.eks. min under en BMW, men der var han fordi han er mekaniker, ikke fordi han er stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 Skulle ønske jeg hadde en rund deilig "bamse",men han jeg har er et knoklete beinrangel. Ikke noe digg å kose med. De runde er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2006 #5 Del Skrevet 28. august 2006 Hm - jeg går og er litt småbetatt av en ganske stor gutt - men tør jo ikke å si noe til ham, kjenner ham ikke så godt. Men jeg håpet at det ikke var så mange andre som likte store menn, og at jeg kanskje slapp å konkurrere med så mange andre. Men det ser jeg nå i denne tråden, at det ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #6 Del Skrevet 28. august 2006 Mc donalds er vel et mulig sjekkested da, eller kanskje det er en ide å legge ferien til usa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 28. august 2006 #7 Del Skrevet 28. august 2006 Mc donalds er vel et mulig sjekkested da, eller kanskje det er en ide å legge ferien til usa? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 28. august 2006 #8 Del Skrevet 28. august 2006 Vanskelig og vanskelig! Gutter finner man overallt! Men enig i at det er godt med noe å ta i, selv om jeg kanskje ikke har noen greier for det ekstreme av noe slag. Får egentlig følelsen av at det er veldig få som liker helt radmagre mennesker. For begge kjønn altså! Du får holde øynene oppe på byen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #9 Del Skrevet 29. august 2006 Eg og syns virkelig at det e bedre med litt overvekt enn for tynne mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. august 2006 #10 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg måtte vise denne tråden til "bamsemumsen" min og han har jo unektelig et poeng når han sier at det er liten vits i å lete på SATS. Han mente imidlertid at "biker"- eller amcarmiljøet var passende steder å lete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2006 #11 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) . Endret 24. januar 2023 av TheHairyToothfairy Borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 30. august 2006 #12 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Jeg mener å ha lest at "i utlandet" finnes det spesielle barer/restauranter/treffsteder for overvektige/svært store damer. Kjekt for herrer som liker sånne spesielt, og kunne få dem vaglet opp på ett sted. Sparer tid på sånt noe ! Finnes neppe det motsatte i Norge, men... Hehe... Gode forslag i innleggene over her ! Sjekkeplasser: spisesteder langs hovedveiene våre ? Rundt smultgryter, bønner & bacon-tallerkner, burde det finnes et rikt utvalg som er verd sin vekt i gull ? Det finnes forferdelig mange menn generelt, som lever sine liv ganske anonyme. Enslige som har sin lille kameratflokk, (som de har hatt en lang stund) hvor de gjør sine manneting, skrur på motorer, fisker litt el.l. Så jobber de i et mannsdominert yrke, hvor de kanskje ikke kommer kontakt med damer. Og der sitter de... og lever sine manne-liv, i et førerhus eller på et lager, og verden får ikke vite om deres eksistens i det hele tatt. Riktig trist og leit er det ! Endret 30. august 2006 av Elmaand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmmm Skrevet 30. august 2006 #13 Del Skrevet 30. august 2006 Et hett tips; Trailersjåfører. ← he he.. tanken er god, men vil jo ha den framtidige gutten min hjemme hos meg da,og ikke ute på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 31. august 2006 #14 Del Skrevet 31. august 2006 Hmm...en "forhenværende" trailersjåfør, da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #15 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg liker ikke magre menn. Skikkelig feite menn liker jeg heller ikke. De må være akkurat passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #16 Del Skrevet 31. august 2006 Hmm...en "forhenværende" trailersjåfør, da ? ← Fnis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmmm Skrevet 31. august 2006 #17 Del Skrevet 31. august 2006 takker for alle tips:) det verste er jo at jeg er så fryktelig kresen.. det er helt forferdelig å måtte innrømme at utseendet har så mye å si for meg, selv om det for min del er "motsatt vei" av hva som er "vanlig".. for at jeg skal bli interessert i en gutt så må han ikke bare være tjukk, han må også være tjukk på den "riktige" måten ellers "normale" gutter/menn med ølmager funker ikke.. i tillegg til å være tjukk må han jo selvfølgelig se bra ut veeeeldig vanskelig å finne... har prøvd å være sammen med "tynnere" gutter (dvs. kraftige, med noen ekstra kilo) men det holder ikke i lengden. Skikkelig frustrerende dette... har så lyst til å kose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 31. august 2006 #18 Del Skrevet 31. august 2006 for at jeg skal bli interessert i en gutt så må han ikke bare være tjukk, han må også være tjukk på den "riktige" måten ellers "normale" gutter/menn med ølmager funker ikke.. i tillegg til å være tjukk må han jo selvfølgelig se bra ut veeeeldig vanskelig å finne... ← Tro det eller ei, men jeg forstår akkurat hva du mener! (Må le litt, først og fremst av meg selv ) Etter at jeg fant min egen, har jeg observert at det finnes en hel del håndtverkere/kroppsarbeidere i denne kategorien; De har mye muskler og trenger energi, men de spiser ofte litt for mye og legger på seg fett i tillegg. Egentlig ikke så bra, men da blir de akkurat så "bamsemumsete" (Sjekk kroppsbygningen til bjørnene i posen neste gang... De har mage! ) som de skal være! Hva med å forsøke litt "folkelige" utesteder i/omkring områder hvor det foregår stor byggeaktivitet. Lillestrøm later f.eks. til å være et eldorado i så måte for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoolBoy Skrevet 2. september 2006 #19 Del Skrevet 2. september 2006 Etter at jeg fant min egen, har jeg observert at det finnes en hel del håndtverkere/kroppsarbeidere i denne kategorien; De har mye muskler og trenger energi, men de spiser ofte litt for mye og legger på seg fett i tillegg. Egentlig ikke så bra, men da blir de akkurat så "bamsemumsete" :smile: Er selv Tømrer, og nesten umulig å finne igjen hvis jeg skulle falle opp i en pose bamsemums.... Ikke feit, men noen kilo for mye ja :D Takk for deres beundring for oss småtjukke menn. Men å forlange bamsemumser uten mage virker litt underlig. Menn legger på seg rundt magan, ikke hoftene! Man kan ikke ha det ene uten det andre... Liker selv "god å ta i jenter". At de har store flotte hofter og en kraftig stump er selvfølgelig en del av pakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. september 2006 #20 Del Skrevet 2. september 2006 Men å forlange bamsemumser uten mage virker litt underlig. Menn legger på seg rundt magan, ikke hoftene! Man kan ikke ha det ene uten det andre... ← Klart "bamsemumser" skal ha mage! Det vi ikke vil ha er imidlertid spjælinger med sånn dårlig bygd liten kul foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå