Gå til innhold

Hva er galt med folk?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet

Ok, her er saken: Jeg leier hos en fyr. Han er litt interessert i meg, men jeg er ikke klar for noe forhold ennå og det vet han, men han ville allikevel at jeg skulle flytte inn hos han. Han er ute og reiser akkurat nå, og jeg har leiligheten for meg selv i en periode. Siden jeg ikke liker å være så mye alene har jeg ikke vært så mye hjemme om dagen og også sovet noen netter hos foreldrene mine. I sted fikk jeg høre fra han at familien hans hadde vært oppom leiligheten både dag og natt for å sjekke om bilen min var der (og det er faktisk ganske langt for dem å kjøre (dvs en annen by)) :overrasket: De har altså spionert på meg (de har ikke kommet innom og hilst på en eneste gang)! Jeg sitter her og er helt skjelven og har en skikkelig ekkel følelse av at de skal kontrollere meg. Jeg er ikke engang sammen med sønnen deres. Er også redd for at det egentlig kanskje er han som har bedt dem om å sjekke hva jeg driver med. Dette hjelper ikke på at jeg er skikkelig husredd fra før av.. :tristbla:

Jeg vet ikke egentlig hvorfor jeg skriver dette her, jeg måtte bare få det ut tror jeg.. Hva syns dere om dette? Hva bør jeg gjøre nå?

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å finne et annet sted å bo?

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet
hva med å finne et annet sted å bo?

Ja, selvfølgelig.. Det skal jeg jo.. Kikker som bare det på Finn nå, men det er liksom ikke så mye ledig i min prisklasse i nærheten, og jeg er jo nødt til å bo der i en mellomperiode uansett..

Skrevet

Noen venner du kan bo hos mens du leter? T.o.m foreldre må jo være bedre+

Gjest Gjest_forvirra_*
Skrevet
Noen venner du kan bo hos mens du leter? T.o.m foreldre må jo være bedre+

Har ingen venner som har plass heller, og det er jo synd.. :(

Kan ikke bo hos foreldrene mine heller..

Vet jeg kan flytte inn hos en eks, selv om det blir dumt.. Men må nok kanskje vurdere om det er bedre enn sånn situasjonen er nå..

Skrevet

Du må i hvert fall si til ham at dette er noe du ikke vil finne deg i!

Makan til oppførsel.

Helt uhørt! :frustrert:

Skrevet

:overrasket:

De menneskene der hørtes ikke helt gode ut i hodet nei.

Gjest Labellamia
Skrevet
:forvirret: Du overnatter jo hos foreldrene dine flere netter, forhvor ikke overnatter der til u har funnet leilighet, du må følge med i aviser også, ikke bare på nettet. Det er veldig få som setter inn leigligheter til leie på Finn. I avisene er det so regel mange annonser i alle prisklasser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...