FunLight Skrevet 10. januar 2003 #1 Skrevet 10. januar 2003 Lurte på om dere kunne være snille og hjelpe meg litt, dere med-røykere: Ta en titt på røykpakka di' og skriv inn tjære og nikotininnholdet. Jeg er på ti-dagers-røykeslutt og skal ned i nikotininnhold... - vil derfor ha en liten oversikt over de forskjellige merkene! Thanx!
aline Skrevet 10. januar 2003 #2 Skrevet 10. januar 2003 Går også på røykesluttkurs, og har 10 dager til å trappe ned før slutten... Jeg røyker Camel Lights (svensk) Tjære: 8 mg Nikotin: 0,7 mg Lykke til!
jordbær Skrevet 10. januar 2003 #3 Skrevet 10. januar 2003 Jeg så faktisk på en marlboropakke at både tjære og nikotin-innholdet hadde gått ned. Den jeg har nå.. Marlboro Tjære: 12mg Nikotin: 0,9mg
Rufus Skrevet 10. januar 2003 #5 Skrevet 10. januar 2003 Kjøper "all" røyk i Sverige... Level menthol - Tjære 8mg, nikotin 0,7mg Lucky strike light - Tjære 6mg, nikotn 0,5mg Lykke til!!
Sofia Skrevet 10. januar 2003 #6 Skrevet 10. januar 2003 Jeg har nettopp gått på røykesluttkurs og min magiske dato var 20.oktober 2002. Da ble jeg røykfri, etter 22 år som røyker. Og nå har jeg altså vært røykfri i snart 12 uker. Det er deilig, så stå på dere der ute....når jeg greide det, så klarer alle det!!!!!!!!! Jeg startet med Marlboro som var mitt merke. Gikk ned til Marlboro Light i 3 dager, så til Barkleys mørkeblå i 3 dager, og så til slutt til Barkleys lyse blå de siste 3 dagene. Poenget var at vi skulle minske nikotin-innholdet med 0,3 hver 3. dag. Da røkte jeg tilslutt mellom lillefinger og ringfinger på venstrehånda, og følte meg temmelig idiotisk. Så de siste dagene bare gledet jeg meg til å slutte. Disse lyseblå Barkleys One...grusomt...da kan man likesågodt la være altså. Dersom dere ønsker råd og tips, spør i veg... Jeg synes det er toppers å være røykfri, helt sant. Og jeg er den tøffeste i verden som klarte det! Jeg klapper meg selv daglig på skulderen og sier:flink pike som sluttet å røyke... Stå på !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå