Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #21 Skrevet 3. september 2006 jeg har gort det en gang, og da byttet han hull men han holdt på. Gjør ikke det igjen, men uannsett, det hendte ingenting etterpå.
Jerle Skrevet 4. september 2006 #22 Skrevet 4. september 2006 Det kan man få etter et helt vanlig samleie også. Kan da ikke slutte av den grunn?? ← Men det er jo slike bakterier som gir urinveisinfeksjon, så sjansen er nok ganske mye større etter dette.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #23 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg og typen bytter ofte mellom anal og vaginal når vi står i dusjen. bare å skylle litt mellom hver gang. dvs. jeg har aldri merket noen problemer i etterkant.
Daiquiry Skrevet 7. oktober 2006 #24 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg hadde aldri i verden turd å veksle mellom skjeden og rumpen uten vask...Jeg har litt problemer med soppinfeksjoner, så det hadde nok blitt mye verre...Men tror nok at det går greit i dujsen...
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #25 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har blitt pult slik, uten å vaske mellom. Fikk min første soppinfeksjon...veldig lite kjekt , men gikk bort når jeg fikk tatt en kur mot det. ca.3 dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå