Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Jeg hadde analsex i går, og etterpå hadde vi vaginalt samleie uten å rengjøre penis først. Brukte ikke kondom. Hva slagst infeksjoner risikerer man ved å få tarmbakterien i vagina?
Gjest Naria Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Sopp og bakteriell vaginose er det første som slår meg.
Gjest Hufsa Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Første tanken som slo meg var at det virket ikke bra..
Gjest Ninakanin Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Det er fort gjort om man er tilstrekkelig kåt/brisen/fyll inn ønsket ord. Men du kan iallefall bare belage deg på sopp og bakteriell vaginose! Vet ikke om du bare bør gå til legen med en gang eller om du skal vente på symptomene.. Men du vet iallefall hva det går i når du klør og svir om et par dager!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Kom deg på apoteket og kjøp ecovag eller vivag. Putt inn minst en daglig og håp at det utkonkurrerer de bakteriene som kan lage krøll.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Det er fort gjort om man er tilstrekkelig kåt/brisen/fyll inn ønsket ord. Men du kan iallefall bare belage deg på sopp og bakteriell vaginose! Vet ikke om du bare bør gå til legen med en gang eller om du skal vente på symptomene.. Men du vet iallefall hva det går i når du klør og svir om et par dager! ← Enig i at det kan skje, men likevel.... Analt etter vaginalt går bra, men omvendt er fy fy. Tror nok at sjensen er stor for at du må belage deg på en kur.. IdaCra
juliannae Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 det må vel ikke nødvendigvis skje noe! Da skulle det vel skjedd noe med han og da som utførte dette
Gjest Ninakanin Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 det må vel ikke nødvendigvis skje noe! Da skulle det vel skjedd noe med han og da som utførte dette ← desverre får nok vi jenter rusk i forgasseren og trøbbel i tårnet litt lettere enn gutter
Donnie Darko Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 desverre får nok vi jenter rusk i forgasseren og trøbbel i tårnet litt lettere enn gutter ← Dette ser som en jobb for..... LIKESTILLINGSOMBUDET!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Jeg hadde analsex i går, og etterpå hadde vi vaginalt samleie uten å rengjøre penis først. Brukte ikke kondom. Hva slagst infeksjoner risikerer man ved å få tarmbakterien i vagina? ← jeg gjør dette masse..har ALDRI hatt NOEN SOM HELST PROBLEM..
Nita Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 (endret) jeg gjør dette masse..har ALDRI hatt NOEN SOM HELST PROBLEM.. ← Og dermed er det et godt råd å gi f..... helledussan blir jo nesten like dumt som å si til folk at det er bare å ha sex uten prevensjon " for det har jeg gjort og jeg ble ikke gravid" Endret 28. august 2006 av Nita
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2006 #12 Skrevet 28. august 2006 Og dermed er det et godt råd å gi f..... helledussan blir jo nesten like dumt som å si til folk at det er bare å ha sex uten prevensjon " for det har jeg gjort og jeg ble ikke gravid" ← Det var vel bare for å vise at det kan faktisk hende at man slipper unna en infeksjon selv om man har hatt vaginalt samleie etter analsex. Det høres jo ut på svarene over her at det er "bombesikkert" at man får problemer. Kanskje man er heldig å slipper unna, med andre ord. DEt er iallefall ikke nødvendig å springe til lege før noen symptomer har meldt seg, slik som en annen over antyder..
Nita Skrevet 28. august 2006 #13 Skrevet 28. august 2006 Det var vel bare for å vise at det kan faktisk hende at man slipper unna en infeksjon selv om man har hatt vaginalt samleie etter analsex. Det høres jo ut på svarene over her at det er "bombesikkert" at man får problemer. Kanskje man er heldig å slipper unna, med andre ord. DEt er iallefall ikke nødvendig å springe til lege før noen symptomer har meldt seg, slik som en annen over antyder.. ← Poenget var vel å få TS til å ikke gjøre samme tabbe flere ganger, selv om hun slipper unna en gang kan hun jo ende opp med et uheldigere resultat neste gang. Like greit å gjøre preventive hensyn til en rutine, så slipper man å være urolig for et eventuelt resultat
Gjest Ninakanin Skrevet 28. august 2006 #14 Skrevet 28. august 2006 Vel, urolig og urolig, man merker det kjapt når det er krøll der nede
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2006 #15 Skrevet 29. august 2006 Trådstarter her Tilfeldigvis hadde jeg time for GU i dag. Årlig undersøkelse. Det viste seg at jeg er helt fri for infeksjoner. Så får jeg bare håpe at problemene ikke melder seg i morgen..
Daiquiry Skrevet 29. august 2006 #16 Skrevet 29. august 2006 Det å få E. coli bakterier i skjeden er særdeles usunt. Du kan risikerer å ødelegge slimhinnene dine i skjeden og soppen kan bli kronisk. Og for de av oss som har hatt sopp etter f.eks en antibiotika kur, eller lignene, vet at det er sinnsykt ubehagelig. Og det å ha det konstant må være helt grusomt. Jeg vet selv at det er kjempe lett å glemme dette under akten, men hvis man har det som regel at man først kjører vaginalt og så analt med en vask i mellom, går det som regel bra....
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #17 Skrevet 29. august 2006 Da han kom i deg, kan det godt hende at spermen kom i kontakt med urinhullet ditt og. Og det er jo som kjent tarmbakterier UVI kommer av. Ser ut til at du bør forberede deg på å lukke beina dine en stund.
Sarke Skrevet 29. august 2006 #18 Skrevet 29. august 2006 Vet at det også er mulig å pådra seg urinveisinfeksjon og nyrebekkenbetennelse ved å ikke rengjøre penis mellom analt og vaginalt. Anbefales at du kjørere safere løp neste gang!
Kaffeavtalen Skrevet 29. august 2006 #19 Skrevet 29. august 2006 Vet at det også er mulig å pådra seg urinveisinfeksjon og nyrebekkenbetennelse ved å ikke rengjøre penis mellom analt og vaginalt. Anbefales at du kjørere safere løp neste gang! ← Det kan man få etter et helt vanlig samleie også. Kan da ikke slutte av den grunn??
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #20 Skrevet 29. august 2006 Men med vaginalt samleie etter analt øker man sjansene for "uhumskheter" betraktelig. Det er kanskje ikke nødvendig å gå inn for å få en UVI?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå