Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mye man ca. kan beregne å betale i strøm i måneden for en ettroms leilighet i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet hvor mye man ca. kan beregne å betale i strøm i måneden for en ettroms leilighet i Oslo?

Om du skal overta en leilighet, så spør de som bor der hva det er i utgifter,men nå kan jo de like å ha det varmt...det koster.. De kan dusje mye og lenge......de slår ikke av at da de går ut osv..................mens du er flittig...slår av lys/varme når du går ut...dusjer i kort tid...

Gjest splæsj
Skrevet

Strømpisene vil variere ettersom du har varmtvann inkl i husleia, sentralfyr, ikke leilighet i 1.etasje, hvor stor den er, hvor godt isolert, ny eller gammel, osv. Selv har jeg treroms i 2.etasje med inkl varmtvann. Er flink til å spare, så jeg bruker 200 - 300 om sommeren og 300 - 400 om vinteren i måneden pluss nettleie.

Du kan "stjele" strøm fra naboen under deg ved å senke temperaturen et par grader lavere enn det naboen bruker.

Skrevet

Jeg hadde kvartalsregninger på rundt 1300 (inkl. nettleie) da jeg bodde i en treroms i Oslo. Sentralfyr, men vet ikke om varmtvann var inkludert. Bodde i 2. etg. Overhodet ikke av sparetypen, jeg kunne ha på masse lys jeg

Skrevet

Vi har en tre-roms på litt over 60 kvm i Oslo. Fyring er i husleia, og der får vi radiatorvarme, varmekabler på badet og varmtvann, i tillegg til at vi bor i 3. etg. midt i blokka (= leiligheter både over, under og på begge sider). Vi har ca. 300 - 400 i strømregning hvert kvartal, + nettleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...