Gjest Gjest_laini_* Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Vi har prøvd en stund, 3 år faktisk......... Har hatt undersøkelser etc men hos meg er det iallefall ikke noe gale utenom uregelmessige mens. Så det er jo veldig lenge da og flere ganger har jeg håpet på klaff ( siden vi også har et barn sammen fra før). Men DENNE gangen var det så mange ting som falt på plass, ja det er lov å håpe. Har egentlig sluttet å tenke på det men... Han reiser litt så det er jo vanskelig å få klaff da i el perioder også. Men nå altså, jeg kjøpte plutselig folat igjen uten å tenke meg så mye om ( har ikke brukt det på lenge), så kom han hjem dagen på el og vi hadde dagen og dagen etter. Og det er ikke så vanlig for oss å ha såpass mye , men siden han akkurat hadde kommet hjem så var det gjensynsgleden som tok oss;-))) Så alt det tar jeg som tegn på at det kanskje har klaffet og venter spent de neste 14 dagene til jeg kan ta en test. Som sagt, leeeenge siden jeg har håpet eller idet hele tatt tenkt i de baner nå men har en "følelse" på at det klaffet!!
Frida Frosk Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Skal krysse fingrene for deg jeg... Lykke til. Men du, om det ikke skulle klaffe denne måneden, kanskje du skulle prøve akupunktur for å stabilisere syklusene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå