Gå til innhold

BH er ubehagelig!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fri_*
Skrevet

Er det bare jeg som synes at det å bruke BH er ubehagelig?

Det strammer gjør at jeg svetter mer. Hater BH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det blir 'dinglete' uten :sjenert:

Og så synes jeg det er veldig lett å se at jeg er uten BH om jeg ikke har en på, og jeg er ikke særlig eksibisjonistisk av meg.

Skrevet

Høres ut som du har for liten størrelse. BH skal ikke stramme slik at det er ubehagelig.

Skrevet
Høres ut som du har for liten størrelse. BH skal ikke stramme slik at det er ubehagelig.

Har prøvd forskjellige størrelser, alle ubehagelige.

Skrevet

Tenkte det samme som siste gjest. Bor du i Oslo, så stikk innom La Lina. Bor du i Bergen så stikk innom Netty. De kan hjelpe deg med å finne rett str. bor du et annet sted, så spør noen i forumet om de vet om en ordentlig undertøysbutikk i ditt område.

Skrevet

Jeg hater å gå med bh og jeg har bher som passer. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobben er å få av meg den hersens bhen.

Gjest Gjest_fri_*
Skrevet
Jeg hater å gå med bh og jeg har bher som passer. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobben er å få av meg den hersens bhen.

Det er akkurat sånn jeg har det! Det føles restricting og unaturlig å ha noe som ligger stramt inntil kroppen og det føles ut som den gjør det vanskeligere å fylle lungene helt.

Skrevet

Hvis man ikke har så store pupper må man jo ikke bruke BH. Selv har jeg veldig små, og bruker for det meste sports-BH/topp, dvs bløte behagelige uten spiler. Jeg har også funnet BH i min str (vært på LaLina), men synes likevel det er ubehagelig.

Pleier å kjøpe sportsBhene på lindex. Faktisk synes jeg puppene får bedre fasong, siden jeg synes BHen løfter dem for mye, så de stikker ut, uten noe fylde. Og så synes jeg sportsutgavene er mer behagelige siden de ikke har en smal stropp bak, men er et plagg som dekker hele ryggen.

Skrevet

Liker å ha på BH, men den må vere av god kvalitet og uten spiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...