Gå til innhold

når man er ferdig

Fremhevede innlegg

Skrevet

når dere er "ferdige" og fyren ligger over deg. HVor lenge lar du han ligge der før du pusher ham bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lenge. Jeg vil på do for å tisse og tørke meg litt, fortest mulig. Kosingen kan vi ta etterpå.

Skrevet

Syntes det er deilig å ligge en stund, i stedet for å fly avsted på do med en gang. Ligger til vi har fått pusten igjen, og/eller til det blir ubehagelig, før vi flytter på oss/stikker på do.

Skrevet

Et par minutter kanskje? Blir som regel temmelig svett og trenger å få luftet meg!

Skrevet
Syntes det er deilig å ligge en stund, i stedet for å fly avsted på do med en gang. Ligger til vi har fått pusten igjen, og/eller til det blir ubehagelig, før vi flytter på oss/stikker på do.

Samme her! :Nikke:

Skrevet

Jeg bruker å stikke ganske kjapt, jeg må tisse og få ut griseriet med en gang (om jeg har ladningen innabords)

Vi koser etterpå vi.

Skrevet
Jeg bruker å stikke ganske kjapt, jeg må tisse og få ut griseriet med en gang (om jeg har ladningen innabords)

Vi koser etterpå vi.

Griseriet? Synes du sex er grisete?

Skrevet

Enig. Eksen min stresset alltid med å flytte seg med en gang, det var kjipt. :ler:

Skrevet
når dere er "ferdige" og fyren ligger over deg. HVor lenge lar du han ligge der før du pusher ham bort?

Jeg håper dette ikke blir en aktuell problemstilling for meg før jeg har hatt fast følge en goood stund! :ler:

Skrevet

Vi kan ligge lenge og kose. Snys det er deilig å kose han på ryggen visst det er den veien. Og andre vei er det godt å bare legge hode inntil han og han kan kose meg på ryggen. Liker det jeg :sjenert:

Skrevet
Griseriet? Synes du sex er grisete?

Blandingen sæd, fittesaft og svette er griseri ja.

Skrevet

For et spørsmål :forvirret:

Mogens.

Skrevet

Nærheten forsvinner dersom jeg står opp for å vaske meg med en gang synes jeg, så jeg venter en stund jeg.

Gjest Labellamia
Skrevet

Lar han ligge til sovner begge to. Synes det er deilig og ha han oppå meg etterpå og bare nyte roen. Han legger seg slik at det ikke blir tungt Er det andre veien blir jeg liggende. Er så godt å sovne slik etter en deilig stund. :sjenert:

Skrevet
Blandingen sæd, fittesaft og svette er griseri ja.

Så prippen du var da.. :P Neida, i de fleste sammenhenger syntes jeg også dette er ekkelt, men i forbindelse med sex har jeg ingenting imot det. Går eventuelt på do før jeg sovner og dusjer morgen etterpå, så blir jeg ren og pen og anstendig igjen ;)

Labellamia: Høres deilig ut, slik jeg også liker det. Men jeg har fått uvi pga at jeg ikke gikk på do etter sex, så jeg sniker meg opp når han har sovna (det er som regel veldig kjapt), før jeg legger meg på plass igjen ;)

Skrevet
Lar han ligge til sovner begge to. Synes det er deilig og ha han oppå meg etterpå og bare nyte roen. Han legger seg slik at det ikke blir tungt Er det andre veien blir jeg liggende. Er så godt å sovne slik etter en deilig stund. :sjenert:

Hørtes koselig ut det, men det er ikke så ofte vi har sex rett før vi skal legge oss, så det blir det som oftes ikke tid til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...