Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Hvor mange dater er "normalen" før det blir kyssing? Han ville vel ikke forsatt å be på nye dater hvis han ikke var interessert? Eller? Til dere som har lang erfaring i slikt hvor mange dater tok det? Hvem tok initiativet, og hvor skjedde det? Et spørsmål til: Vil Tusenfryd virke som et barnslig dateforslag når begge er over 20, eller er det morsomt? Til nå har det vært middag, kafe, kinobesøk, museum og den slags.
Beam Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Dette finnes det ikke noe fasitsvar på. Føler at det er mye som må regnes som normalt i denne sammenhengen. Gjør det når det føles naturlig og riktig.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Dette er helt induviduelt. Man kysser når det føles riktig. Trenger ikke tenke så mye, det skjer når det skjer, bare man er åpen for det.
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Har dere vært på museum kan da umulig Tusenfryd bli kjedelig? Dere kan kysse når det føles rett. Det bare kommer.
Trampe Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Henger meg på de andre - det kommer når det kommer! Jeg var i et forhold der vi ikke kysset på noen måneder. Han jeg er gift med kysset jeg etter et par timer. (det var vel han som kysset meg, men allikevel..)
Knøttet Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 nå har jeg aldri datet noe særlig, men mener (som veldig mange andre her) at dette er veldig individuelt:) Tusenfryd, er etter min mening, kjempemorsomt! Men det kommer selvsagt ann på personen. Det spørs kanskje litt hvor gamle dere er også. Var der med forloveden, svigerinne og hennes kjæreste (vi er alle i 20-årene) i sommer, og alle storkoste seg! Lykke til!
Gjest Bare innom Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Har det blitt "regler" for hva som er normalt på slikt også nå? Jeg er tydeligvis akterutseilt etter at en begynte å "date" i stedet for å gå på stevnemøter. I gamle dager (da jeg vokste opp) så hadde vi ingen "regler" på når det var greit å kysse, det kom av seg selv uten tanke på om det var for tidlig eller for sent. Vi møtte en vi likte, snakket med ham, holdt i hånda hvis det var naturlig, og kysset hvis det var naturlig... uansett om det hadde gått 5 uker eller 5 sekunder. Mitt råd: ikke analyser for mye, har du lyst til å kysse ham, så kyss ham og se hva som skjer! Og Tusenfryd er et artig sted å ha stevnemøte på, det passer sikkert også til "dateing".
Gjest Bellatrix Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 Jeg og mannen kysset etter ett minutt, og fortsatte utover kvelden. Finnes ikke noe fasitsvar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå