Gå til innhold

La igjen solbriller....

Anbefalte innlegg

Skrevet

La igjen solbrillene mine en kveld på restaurant (eller glemte de igjen...) :( Ringte de samme kveld da vi fant det ut, men de fant de ikke. De skulle også sjekke kontoret til sjefen dagen eter, siden det var stengt da vi ringte. Dagen etter fikk vi besked om at de ikke var der, mao de ble stjålet av noen andre gjester... Kan jeg få igjen noe på forsikring, når det var min feil fra begynnelsen på en måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at du får igjen på forsikringen, det blir liksom litt "nå er jeg lei solbrillene mine, her, du kan ta dem, så får jeg igjen på forsikringen!". Blir på en måte ord mot ord.

Skrevet

Nei, det er jo sant...

Og jeg som var så glad i de! :grine: Hvor glemsk går det an å bli...?? :tristbla:

Skrevet
La igjen solbrillene mine en kveld på restaurant (eller glemte de igjen...) :( Ringte de samme kveld da vi fant det ut, men de fant de ikke. De skulle også sjekke kontoret til sjefen dagen eter, siden det var stengt da vi ringte. Dagen etter fikk vi besked om at de ikke var der, mao de ble stjålet av noen andre gjester... Kan jeg få igjen noe på forsikring, når det var min feil fra begynnelsen på en måte?

ja du får igjen på forsikringen om du betaler 2000 i egenandel

Skrevet

Da er det liten vits i grunn, for de kostet ikke på langtnær så mye... :ler:

Gjest prestekrage
Skrevet

Du hadde vel heller ikke fått igjen ei krone ettersom hendelsen i utgangspunktet var en uaktsom handling fra din side...

Kjipt, men noen regler må jo finnes for å iallefall prøve å redusere antallet forsikringssvindel...

Forall del: forstå meg rett- mener ikke at du tenker på forsikringssvindel- men hadde det vært så lett å få utbetaling ville jo alle "lagt igjen" gjenstander de ville få byttet ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...