Gå til innhold

Priser babyutstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selvsagt klar over at prisene kan variere veldig, men hva er ca pris på bæresele og vippestol? BabyBjørn er en klassiker men er det andre merker som anbefales? Takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant du ikke vil ha bæreselen i bruk med en gang, så ville jeg kjøpt denne: http://www.babyslynga.no/ergo.htm , jeg synest Ergo selen ser helt super ut, og har hørt den skal være bra men jeg har enda ikke fått kjøpt den da. Jeg har hatt baby bjørn sin, og den var jo forsåvidt grei nok. Men det er ikke lenge en bruker den nei... Mi jente er nå ett år, og det er skit tungt å ha henne oppi den nå. Ergo bæreselen koster 749,-.

Vippestol ligger vel på alt fra 400-700 vil jeg tro.

Skrevet

Med et spebarnsinnlegg (til under 200 kr) kan Ergo bæresele brukes helt fra begynelsen og til 4-5års-alder (eller hvor lenge du klarer/ønsker å bære). Den finnes også med sekk slik at den etterhvert erstatter evt bæremeis.

Baby Björn ligger på ca 800 kr i butikkene (litt mer for de nyeste variantene). Jeg har prøvd begge deler og anbefaler sterkt Ergo. BB henger på skuldrene dine, men Ergo fordeler vekta på hele overkroppen. Det er en kjempefordel.

Skrevet

Vi kjøpte BabyBjørn vippestol + lekedingsen som hører til, betalte 840 tilsammen. Tror det var 699 for selve stolen. De hadde stoler fra 299 til 1599 på Babyshop...

Skrevet

Vi har vippestol fra Fisherprice. Betalte 399, men det var messetilbud. Vet ikke hva fastpris ligger på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...