Gå til innhold

tid - bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

er vel på dealern (som fjortisene kaller det) med en fyr.. vi har kysset en del og sånn (i edru tilstand!) men ikke noe mer. Greia er at selv om jeg selv heller ikke helt vet hva jeg vil så blir jeg litt frustrert over at han sier han vil bruke tid på å se hvor ting fører hen.. '

jeg har litt angst for at "tid" i denne sammenhengen bare er en slags utsettelse av "sorry, men tror ikke vi passer sammen/er ikke klar for noe forhold"-samtalen? han er veldig seriøs og sånn, han vil at ting skal være riktig, han er ikke en som roter rundt og han har meg absolutt ikke på gress, men blir likevel så usikker pga tidligere erfaringer.

dette ble sikkert litt rotete, men .. noen som har noen lignende erfaringer både på godt og vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at han faktisk trenger litt tid også. Jeg brukte lang tid sammen med min nåværende kjæreste før jeg fant ut at det var han jeg ville ha. Nå i dag er jeg veldig glad for at han gav meg tid til å finne ut hva jeg følte for han. Er ikke alltid det er en fordell å kaste seg ut i noe man ikke er sikker på.

Skrevet

Jeg har fortalt en jente for litt siden at vi godt kan gi det litt tid. Kan kun prate for meg selv, men grunnen til det var fordi jeg er så redd for å miste henne ved å presse på for tidlig. Kansje han tenker på samme måte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...