Gå til innhold

han har bedt inn til vorspiel uten å spørre meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_minni_*
Skrevet

Min samboer i nesten to år, har neste helg bedt inn til vorspiel i vår leilighet uten å spørre meg. Jeg får ikke være der fordi det er en "reunion" fra videregående. Har han rett til å kaste meg ut av leiligheten på den måten? Han kunne jo spurt meg. Dessuten har jeg bursdag i begynnelsen av neste uke og hadde tenkt å feire den på lørdag, men det kan jeg bare glemme nå. hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg "kaster" ut samboeren min både titt og ofte, så lenge jeg vet vi ikke har andre planer. Klart jeg sonderer jo litt da, kaster ham ikke dirrekte ut, men hører om han kunne tenke seg å gå over til kammeraten den kvelden. Passer det ikke så trekker jeg invitasjonen, men har ofte invitert venninder over for så å hinte om at han kanskje kan gå ut selv. Men jeg sier heller ikke dirrekte at han ikke får være der, han har jo en pc han gjerne sitter på om det ikke passer.

Det er klart man kan spør, men har man lyst å invitere folk over så gjør man det i vår verden. Han unner meg å ha venninder på besøk, og har selv hatt "mannekveld" hvor jeg blir bedt gjøre andre ting. Litt tid for seg selv er viktig.

Men hadde det vært bursrdagen min hadde jeg nok ment at dette ikke var en passende helg å gjøre dette på. Som sakt det er ok så lenge det ikke er annet føre. Skulle jeg ha reunion med noen fra klassen hadde jeg øsket at han var med i starten og hilste på men kansje tok seg en tur ut senere slik at jeg slapp passe på at han ikke kjedet seg, mens vi mimret over gamle historier.

Skrevet

Her i huset legger vi ikke planer som involverer den andre uten å snakke sammen om det først. Hadde sambo gjort noe slik som du beskriver en helg som i tillegg var bursdagshelgen, min hadde jeg på pur trass invitert mine venner hjem samme kvelden for å feire bursdag. :sjarmor:

Gjest Gjest_minni_*
Skrevet

Hehe, hørtes veldig fristende ut. er skikkelig skuffa. er sikker på at han kommer til å glemme bursdagen min og.

Vi har det riktignok ikke bra sammen og jeg har tenkt å flytte ut så fort som mulig, men vi er fortsatt sammen og vi bor her begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...