Gå til innhold

Forelsket uten å ha møtt han?.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har logget meg ut nå, vil være anonym inntil videre....

Jeg har møtt en mann på ett treffsted på nettet, snakker både der og på msn.

Vi har ikke møtt hverandre live ennå.

Men allikevel føler jeg meg småforelska i han! Når jeg ser at han har lagt en beskjed til meg der, eller kontakter meg på msn, får jeg sug og sommerfugler i magen!

Er dette normalt da, eller er jeg helt rar??

Vi driver begge å hinter om å treffes osv, men så tøyser vi det bort, så det blir liksom ikke noe av.

Jeg vet at JEG har lyst, og tror han også har det.....

I motsetning til mange andre er ikke han sånn at han maser om å treffes, eller hinter om at vi skal treffes for å ha sex.

Og da tenker jeg at han kanskje ikke vil treffes.....

Uff, liker han så godt selv om vi bare har nettkontakt, vet ikke hva jeg skal gjøre :tristbla:

PS. vi er i 30 åra begge to selv om dette ser litt fjortisaktig ut :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg tror det er fullt mulig å bli betatt av noen man ikke har møtt. Likevel tror jeg ikke dere vil vite sikkert om kjemien er der eller ikke før dere har møttes.

Skrevet

Jeg også har opplevd slik nettkjemi, heilt til jeg traff han, da forsvant kjemien :)

Skrevet

hmmm min erfaring med menn som ikke maser eller hinter om treff er at de er i et forhold eller at de rett og slett ikke er interresert.

Skrevet

Han hinter om treff, og det gjør jeg også, men ingen av oss har tatt det første seriøse skrittet.

Gjest bamsemums
Skrevet

Det tror jeg er fult mulig, avtal et møte med hverandre. Så får dere se! Kanskje det er den store kjærligheten ;)

Skrevet

Nettkjemi kan man få med hvem som helst og det har ikke noe med forelskelse å gjøre, bare spenning. Selvfølgelig kan du være så heldig så du opplever ekte kjemi med denne pesonen også, men ikke regn med det.

Skrevet

Jeg har opplevd dette med vidt forskjellig resultat.

Den første gangen så klaffet alt :) Selv om det ble slutt etter noen år så er jeg glad for at jeg møtte han.

Den andre gangen var ikke så bra. Han var søt og hyggelig, men kjemien mellom oss var ikke optimal. Var litt trist å miste illusjonen om han. I ettertid skulle jeg ønske at jeg ikke hadde møtt han, det var så hyggelig å bare ha en uskyldig flørt.

Skrevet

Fullt mulig det. Traff min elskede på nettet for 10 år siden. Det var klaff da, det var klaff når vi snakket i telefonen og det var klaff når vi møttes.

Vi er fortsatt kjempeforelska 10 år og 4 unger senere. :hjerter_rundt:

Skrevet

Hehe.. var sånn det begynte med min kjære åsså.. snakket mye på msn..

Meg:

Du må jo bli med til syden i sommer da, så vi kan forelske oss.

Han:

Og det går ikke i ****** ?

Meg:

Nei

Han:

Du prøver bare å lure meg til *******

Vi bor 50mil fra hverandre. Alt begynte med mye flørting på nett, før det gikk over til telefon, og til slutt måtte jeg bare treffe han, så jeg bestilte flybilett. Han skjønte da at jeg mente alvor, så han kom til meg først :) Nå flytter vi faktisk sammen neste helg, og er i full gang med pakking :) jeg klarte å "lure" han hit :P tror jeg faktisk må ta det med i tale om vi engang gifter oss :)

Skrevet

Meg:

Du må jo bli med til syden i sommer da, så vi kan forelske oss.

Han:

Og det går ikke i ****** ?

Meg:

Nei

Han:

Du prøver bare å lure meg til *******

Minner veldig om samtalene våre :)

Veldig mye hinting om at han skal komme hit eller jeg dit, og så begynner vi bare å fleipe det bort igjen...

I går hadde vi en av de episodene, hvor vi liksom kunne møtes ett rart sted, med mye tull og tøys.

Så skrev jeg: "skal vi møtes i morgen da?" Han svarte "Mener du det?"

Og så får jeg kalde føtter og snakker det bort :sur:

Skal snart snakkes nå på msn, da skal jeg jammen bare spørre rett ut, om han har lyst til at vi skal prøve å treffes.......

Skrevet

Been there, done that. Det er fullt mulig! :-D

Skrevet
Been there, done that. Det er fullt mulig! :-D

Får sommerfugler i magen av å høre sånt :sjenert:

Skrevet

jepp, det er fullt mulig! Jeg har møtt tre av mine kjærester på nettet, og selv om det ikke funket med to av de er jeg nå lykkelig med den tredje :hjerter:

Og vi begynte selvsagt å snakke og fortsatte med det pga den veldig gode kjemien, så prøv det ut!

Lykke til! :)

Skrevet

har du sett bilde av han? hvis ikke kan det hende at de sommerfuglene forsvinner fort. :ler:

Skrevet

Vi har sett bilder av hverandre, og jeg liker det jeg ser ;)

VI SKAL MØTES I MORGEN!!!!!!!

Hjelp, jeg er så nervøs at det er helt sykt, vurderer å trekke meg, vet ikke om jeg tør dette rett og slett!

Har jo ikke datet på mange mange år jeg, vært i ett langt forhold som ble slutt for ett halvt år siden...

Dette er skummelt! :overrasket:

Skrevet

Jeg traff mannen min på nett! Og vet akkurat hvordan du har det.

Mannen min bodde i USA og jeg bodde i Norge. Så jeg tok sjansen å dro på blind-date til USA jeg!

Og det ble full klaff! :hjerter_rundt:

En mnd etter jeg dro hjem fra USA flyttet han til Norge, og han har bodd her nå i 9 mnd.

Så det er mulig! Ikke alltid sånne nett-flørter blir full klaff, men det skjer ganske ofte.

Ønsker deg lykke til! :klem:

Skrevet

Det er jo bare til å prøve!

Jeg har også vært i et langt forhold som tok slutt i vår. Jeg har vært på date med en av de jeg har mailet mye med og skal på en til date på onsdag.

Skrevet (endret)

Det kan gå begge veier ja.. snakket veldig fint med to på internett, og møtte begge. Ene møtet var totalt mislykka, men han andre har jeg vært sammen med i 6 år nå :)

Hvordan gikk det med deg i dag?

Endret av Tocogo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...