moka Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 lurer på om det er stor forskjell på menn der ute. fra penetreringa til det går for mannen. hvor lang tid?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Så lang tid vi vil, som regel. Start-stopp funker fint
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Min styrer det selv...... Om det passer seg slik kan han komme etter ett minutt. Andre ganger kan han holde igjen i både 30 min og lenger... IdaCra
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Så lang tid vi vil, som regel. Start-stopp funker fint ← Han har rimelig god kontroll de fleste gangene og da holder han lenge. De gangene vi har en kjapp en eller at han bare ikke klarer å kontrollere det så kan det gå på godt under 5 minutter.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Som regel så lenge han/vi vil. Bruker ikke stoppeklokke i senga, men et sted mellom 5 til 30 minutter tror jeg er omtrent normalen hos oss.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Min styrer det selv...... Om det passer seg slik kan han komme etter ett minutt. Andre ganger kan han holde igjen i både 30 min og lenger... IdaCra ← Ut og inn i en halvtime? Unnskyld meg, ser at det er mange som skriver det, men hvordan i all verden kan det være noe å trakte etter? Blir dere ikke såre og lei? En halv time er LENGE! Jeg for min del er mye mer opptatt av et langt forspill en en lang ut og inn-fase. Det er selvagt ok å knulle, ta den ut og gjøre andre ting for så å putte den inn igjen slik at det blir en halv time til sammen, men en halv time sammenhengende? Nei takk!
moka Skrevet 27. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2006 da er jeg med andre ord ikke alene. har nå møtt en fantastisdk person som holder ut så lenge han vil. det er helt fantastisk. og ja det er noe å trakte etter at han holder ut så lenge. det å ha muligheten er veldig fint. vi kan drive på flere timer vi takk alle sammen.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 da er jeg med andre ord ikke alene. har nå møtt en fantastisdk person som holder ut så lenge han vil. det er helt fantastisk. og ja det er noe å trakte etter at han holder ut så lenge. det å ha muligheten er veldig fint. vi kan drive på flere timer vi takk alle sammen. ← Vi kan også ha sex i flere timer, men ut og inn i flere timer sammenhengende orker ikke jeg, ihvertfall. TS spør om hvor lenge penetreringsfasen varer, altså hvor lenge den er inne, og da sier du at det kan den være i flere timer, eller? At mannen kan holde på en ereksjon i flere timer er noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Ut og inn i en halvtime? Unnskyld meg, ser at det er mange som skriver det, men hvordan i all verden kan det være noe å trakte etter? Blir dere ikke såre og lei? En halv time er LENGE! Jeg for min del er mye mer opptatt av et langt forspill en en lang ut og inn-fase. Det er selvagt ok å knulle, ta den ut og gjøre andre ting for så å putte den inn igjen slik at det blir en halv time til sammen, men en halv time sammenhengende? Nei takk! ← Sår blir jeg sjelden, men det hender om jeg er i tørreste laget. Ikke nødvendigvis inn og ut hele tiden, men at han er inne i meg. Kan for eksempel sitte oppå han, og at det egentlig er mer snakk om klining enn direkte knulling, eller at han ligger over meg og vi bare stryker på hverandre. Forspill med penetrering, kanskje det kan defineres som det?
moka Skrevet 27. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2006 Vi kan også ha sex i flere timer, men ut og inn i flere timer sammenhengende orker ikke jeg, ihvertfall. TS spør om hvor lenge penetreringsfasen varer, altså hvor lenge den er inne, og da sier du at det kan den være i flere timer, eller? At mannen kan holde på en ereksjon i flere timer er noe annet. ← ja det kan vare i flere timer ja. er jo det jeg mener, det jeg spurte om. ikke hele greia med forspill og sånn. blir jo selvsagt ikke flere timer hver gang, en kjapp en innimellom oxo. bare lurte på om jeg var alene på det området, for har aldri opplevd det før.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Huff huff huff, inn ut i en evighet er forferdelig. Selv om man bytter stillinger ofte. Jeg mister tenninga hvis det aldri tar slutt. Er det virkelig noen som liker dette? jeg ville mistenkt at mannen slet veldig med å få orgasme hvis han "aldri" kom. Jeg synes at når man kommer så langt som til selve penetreingen så holder det at det varer noen minutter, men en halv time????? Altfor lenge for min smak, jeg hadde vært utslitt.
moka Skrevet 27. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 27. august 2006 begge 2 elsker det, så da holder det for meg. kan ikke beskrives
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #13 Skrevet 27. august 2006 Flere timer høres slitsomt ut. Flere timer med kos er en ting, men samleie.. ? Nei. Med eksen holdt vi vel vanligvis på i et kvarterstid, med kos før og etter. Skiftet mye stillinger. Eksen min kunne godt holde ut en god stund før han kom, det som slet han ut var det fysiske tror jeg Lå og pustet og peset lenge etterpå sist vi hadde sex, mens jeg var helt klar for mer. Men da hadde han ikke hatt seg på 2måneder så var vel ute av trening.
Gjest Gjest_laini_* Skrevet 27. august 2006 #14 Skrevet 27. august 2006 Han holder ganske lenge, og vi har skjelden "kjappisser" rett og slett fordi han bruker litt tid sikkert....... Syns det er deilig da, for da har og jeg god tid på meg. Vil tro at det gjennomsnitlig er et sted mellom 10-20 min med samleie, da bruker vi som oftes 2 stillinger. Syns kjappisser kan være like godt men det er bra å vite at det og varer en stund;-)
K.A. Skrevet 27. august 2006 #15 Skrevet 27. august 2006 Er fornøyd om jeg klarer å komme i løpet av 20 minutter. Er VELDIG fornøy om jeg klarer å komme under 10. Det tar meg lang tid å komme, om jeg kommer i det hele tatt, og at jeg kommer av ren puling hører til sjeldenhetene. Jeg skulle gjerne ha hatt lettere for å komme. Det der med at kvinnen må bruke lang tid og at mannen går opp i et bluss er bare tull. Jeg har vært sammen med jenter som kan komme på to minutter, og vet jeg slett ikke er alene om å være langdistansemann. Tror faktisk menn og kvinner er ganske like seksuelt.
Donnie Darko Skrevet 27. august 2006 #16 Skrevet 27. august 2006 Noe av det beste med sex må jo være skadefryden etter at man ferdig. Jeg pleier alltid og bare trøkke'n inn og peise på til det går for meg og le av dama fordi hun ikke fikk orgasme. Donnie "ett jukk" Darko
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 Noe av det beste med sex må jo være skadefryden etter at man ferdig. Jeg pleier alltid og bare trøkke'n inn og peise på til det går for meg og le av dama fordi hun ikke fikk orgasme. Donnie "ett jukk" Darko ← RIKTIG! Endeligt en som har forstådt det, la dama ta ansvar for seg selv og sin orgasme. Hvorfor i helvete skal vi menn bry oss med det, vi har vår egen orgasme å ta oss av. Komunikasjon er viktigt: bare si f.eks jeg kommer i løpet av 2 minutter, da vet dama hvilken tid hun har til rådighet.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 5. september 2006 #18 Skrevet 5. september 2006 Noe av det beste med sex må jo være skadefryden etter at man ferdig. Jeg pleier alltid og bare trøkke'n inn og peise på til det går for meg og le av dama fordi hun ikke fikk orgasme. Donnie "ett jukk" Darko ← Vanskelig å si, pleier ikke akkurat ta tiden. Vi pleier å bruke ca en time sammenlagt, og da vil jeg anta at 20-30 minutter går til selve pulingsen.
Gjest Naria Skrevet 5. september 2006 #19 Skrevet 5. september 2006 Han kan i de aller fleste tilfeller styre det selv ved hjelp av start-stopp metoden. Men jeg må ærlig innrømme at våre samleier sjelden varer lenge. Jeg har ingen glede av å bli penetrert i evigheter, da slutter det ganske fort å være deilig og går over til å være vondt. Vi bruker heller lenger tid på forspill.
Donnie Darko Skrevet 5. september 2006 #20 Skrevet 5. september 2006 Han kan i de aller fleste tilfeller styre det selv ved hjelp av start-stopp metoden. Men jeg må ærlig innrømme at våre samleier sjelden varer lenge. Jeg har ingen glede av å bli penetrert i evigheter, da slutter det ganske fort å være deilig og går over til å være vondt. Vi bruker heller lenger tid på forspill. ← glidemiddel er tingen vettu..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå