Gjest Pip Skrevet 10. januar 2003 #1 Skrevet 10. januar 2003 Bare en ting til - jeg skal ikke fylle opp hele denne sida altså... :D Hun på salongen sa at kjolen jeg skal leie var spansk. Jeg leter etter bilder av den på internett, men kan ikke finne den - er det noen som vet hvor jeg kan lete? Den er ganske enkel, med chiffon over skjørtet...
Gjest Martha Skrevet 10. januar 2003 #2 Skrevet 10. januar 2003 Hei! Spanske kjoler er ikke saa veldig forskjelige fra de andre man faar i Norge. Du kan jo f.eks se paa www.pronovias.es, tror de selger en del kjoler i Norge. Det eneste merket jeg vet om som jeg tenkte kanskje ble litt vel spansk i forhold til Norge er Vitorio e Luccino, som har nydelige kjoler, men veldig flamencoinspirerte med masse slor etc. Andre merker og ditributorer du kan soke etter paa web for aa se er Rosa Clara, Eva Novias, Hannibal Laguna, Jesus Peiro www.jesuspeiro.com, Cesar Novias, Novissima, ... kommer ikke paa flere i farten men det finnes mange flere designere. Haaper det hjalp litt..
Flo* Skrevet 10. januar 2003 #3 Skrevet 10. januar 2003 Villais er også et spansk merke som du bl.annet finner på Brudekjolegalleriet her på Kvinneguiden. www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler/gallery.cgi Giftet meg i en Villais-kjole som jeg kjøpte hos Christiane for litt over et år siden. www.christiane.no
Gjest Pip Skrevet 10. januar 2003 #4 Skrevet 10. januar 2003 Takk og takk - dere er nå snille er dere! :D Jeg har ikke funnet den ennå, men skal nok få lett litt mer senere... Tror ikke akkurat at kjolen er noe sånt typisk spansk av seg, men da ekspeditøren skulle henge den av til meg etter at jeg hadde prøvd den, kikka hun i nakken og sa, litt anerkjennende: "Aha - den er jammen spansk denne du!" Derfor tenkte jeg at det kunne hjelpe meg å finne den... Ha en fin dag folkens!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå