Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nye hudpleie saker nå. Sliter i grunnen ikke så mye med kviser, men i den siste tiden har jeg fått litt i t-sonen. Huden min har begyndt å bevege seg mer fra å vere tørr til fet, selvom det ikke er ett stort problem. Når vinteren kommer blir jeg tørr igjen da. Får i hovedsak småkviser, mellom øyenbrynene, på nesen og i hårfeste. Andre plasser får jeg nesten aldri kviser(har fått ett par i kinnene, men ikke noe store greier).

Noen som kan anbefale meg noe? Har litt lyst å prøve decleor kanskje. Liker godt rensemelk, så vurderer cleansing milk fra decleor, men mottar gjerne mer passende tips. Trenger også en fuktighetskrem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare innse at jeg er i ferd med å bli en ivrig Dr Hauschka-misjonær, så det er mitt tips. :-D (Det virker forresten som om vi har veldig lik hud.)

Skrevet

MD Formulation er bra! Rens, Facial Lotion og fukt, for normal hud! :)

Skrevet

Vil anbefale MD Forumations facial cleanser morgen/kveld, Dermalogica Active Moist dag/kveld og evt. MD Formulations Glycare Lotion i verre perioder/verre områder.

Er produkter jeg selv har god erfaring med de periodene jeg har litt med den type problemer.

Produktene er nokså dyre,men også drøye og konsenterte. MD rensen fesk,varer leeenge.

Skrevet

Selv bruker jeg Md Formulations og Matis og huden min er nå på sitt beste. :)

Skrevet

Synes det er heftig å gå rett på MD, dette er sterke og dyre produkter.

Dersom trådstarter er interessert i å prøve såpass dyre produkter som Decleor kommer jeg med standardsvaret: Ta en tur til hudpleier!

Forøvrig er jeg enig i at Dr. Hauscha har gode produkter, et prøvesett herfra er slett ingen dum investering. Og akk så mye bedre for huden enn MD(mener jeg, og jeg har prøvd begge).

Skrevet

Hva mener du med at det er heftig å "gå rett på MD"?

Skrevet
Hva mener du med at det er heftig å "gå rett på MD"?

Mener at dette er sterke produkter som inneholder bla fruktsyrer, jeg synes ikke man skal gå rett på såpass sterke produkter uten å ha prøvd noe annet først. Fra trådstarters forslag om Decleor til anbefaling av full serie med MD synes jeg det er milevis forskjell. Spesielt siden huden hennes ikke virket som spesielt problemhud.

Dette er min mening da. :)

Skrevet
Jeg må bare innse at jeg er i ferd med å bli en ivrig Dr Hauschka-misjonær, så det er mitt tips. :-D (Det virker forresten som om vi har veldig lik hud.)

Hyggelig å høre, Virvel! :klem:

Jeg signere selvfølgelig denne ;)

Skrevet
Mener at dette er sterke produkter som inneholder bla fruktsyrer, jeg synes ikke man skal gå rett på såpass sterke produkter uten å ha prøvd noe annet først. Fra trådstarters forslag om Decleor til anbefaling av full serie med MD synes jeg det er milevis forskjell. Spesielt siden huden hennes ikke virket som spesielt problemhud.

Dette er min mening da.  :)

Har du prøvd MD Formulations selv? De er ikke så harde mot huden om du velger riktig produkt, og du skal ikke bruke for mange produkter samtidig. MD Formulations hjelper veldig mot acneproblemer/urenheter/store porer/solskadet hud osv og i hennes tilfelle mener jeg at hun vil få et godt resultat! MD Formulations er produsert av et respektert legemiddelfirma og effektene er dokumentert med seriøs forskning. De er uten bivirkninger som hudavskalling eller andre negative hudreaksjoner. AHA-syrer i seg selv er en helt trygg ingrediens, bare PH-verdien ikke er for lav. MD Formulations har en PH på 3,75 som er godt over den PH-grensen som kan gi hudirritasjoner. AHA-syreprodukter normaliserer hornlaget i huden og da vil andre produkter kunne virke bedre. Du trenger i utgangspunktet bare ett MD Formulations - produkt til hjemmebruk og dette produktet anvendes i et tynt lag under en vanlig dagkrem (f eks Decleor) og er også drøy i bruk. Eventuell rødhet eller flassing kommer av feil bruk av produktet eller bruk av for mange AHA - syreprodukter samtidig. F eks påfører produktet i for tykt lag eller brukerf or mange produkter samtidig. MD Formulations produktene erstatter ikke vanlige hudpleieproduker men brukes i tillegg til de produktene du allerede bruker. F eks Decleor, Matis eller andre hudpleieprodukter.

Skrevet

Jeg bruker aloe vera rensekremen fra body shop, tørker den bare av med bomull. Super fornøyd.

Bruker active moist fukt.krem fra dermalogica :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...