Gå til innhold

Oppsagt parabolabonnement

Anbefalte innlegg

Gjest Stina og Erik
Skrevet

Vi bor øde til ved en øy omringet av fjell, veldig usentralt til i Norges langstrakte land. Vi har parabol fra Canal Digital, men har valgt å si opp abonnementet. Det finnes ikke muligheter for kabel i vårt distrikt, så parabol er eneste løsning.

Spørsmålet er om noen her vet om vi likevel kan få sett på TV, og om det er mulig å søke inn kanaler på parabolutstyret vi har, selv om vi ikke er abonnenter noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen kanaler vil dere vel få. Men det er vel for det meste øst-eoropeiske kanaler.

Deler slettet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet
Vi bor øde til ved en øy omringet av fjell, veldig usentralt til i Norges langstrakte land. Vi har parabol fra Canal Digital, men har valgt å si opp abonnementet. Det finnes ikke muligheter for kabel i vårt distrikt, så parabol er eneste løsning.

Spørsmålet er om noen her vet om vi likevel kan få sett på TV, og om det er mulig å søke inn kanaler på parabolutstyret vi har, selv om vi ikke er abonnenter noe sted?

Tror du får de samme kanalene som du kan se hvis du drar ut kortet du har i mottakeren. Som noen sa, det er stort sett østeuropeiske kanaler pluss at du kan få en haug med det jeg kaller "jesuskanaler".

Jeg har det billigste abonnentet fra Viasat, det koster under 100 kr. måneden og da får jeg i hvert fall sett NRK1 & 2, Norsk, svensk og dansk TV3 pluss noen andre skandinaviske kanaler. Ulempen er at Viasat støtt og stadig ringer og maser om jeg ikke vil oppdatere til Viasat Gull, de tjener vel ikke stort på sånne kunder som meg ;)

Skrevet

Forsto noen her spørsmålet?

Spørsmålet er om det er mulig å ta inn kanaler med parabol, selv om man ikke betaler og er abonnent.

Er det mulig? :overrasket:

Gjest splæsj
Skrevet

Du har jo fått svar: Østeuropeiske og jesuskanaler.

Skrevet
Du har jo fått svar: Østeuropeiske og jesuskanaler.

:ler: Eh, ja. Takker for svarene!

Men hva med TV2 og TV Norge og slikt, helt umulig det da, etter at abonnement er gått ut..? :forvirret:

Skrevet
:ler: Eh, ja. Takker for svarene!

Men hva med TV2 og TV Norge og slikt, helt umulig det da, etter at abonnement er gått ut..?  :forvirret:

Ja, det er umulig. Vil du har de kanalene koster det 680 kr i halvåret.
Skrevet

Tråden er ryddet, og stenges, siden den spekulerer i hvordan man kan bryte loven.

Newt - forum

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...