My Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Jeg er så stolt! Måtte bare dele bragden hennes med dere her. Ingen andre setter pris på min glede. Pus hoppet og spratt og fanget DEN digre øyenstikkern! Hun spiste den opp med vinger, bein og det hele!
Gjest Lanyah Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Wow! En øyestikker? Tror ikke det må ha vert et så lekkert måltid!
Gjest Tibz Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Flinke pusen! Men jeg synest det er ekkelt å høre på alle knaselydene de lager når de fortærer byttene deres
Gjest Lanyah Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Jah, ikkje sant? Da får jeg frysninger ned over ryggen...!
Gjest Gjest_fiona_* Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Flinke pusen De er så søte når de kommer for å brife med byttet sitt. Husker katten min kom inn med en fugleunge som halvvoksen, kry som en hane. Fugleungen var tydeligvis dødfødt så den var ikke akkurat fanget, men for en stolt katt
Gjest Tibz Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Jah, ikkje sant? Da får jeg frysninger ned over ryggen...! ← Ja, det hender til og med at jeg hyyyler litt hvis de kommer springende med en halv død mus i kjeften Er livredd mus..
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Flinke pusen De er så søte når de kommer for å brife med byttet sitt. Husker katten min kom inn med en fugleunge som halvvoksen, kry som en hane. Fugleungen var tydeligvis dødfødt så den var ikke akkurat fanget, men for en stolt katt ← Åssen kommer en dødfødt fuglunge seg ut av egget..?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 Åssen kommer en dødfødt fuglunge seg ut av egget..? ← Den sparkes ut av reiret. Egg har en tendens til å knuse..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Stakkar øyenstikkeren! De er jo så fine... og morsomme når du hører dem komme på hundre meters avstand
My Skrevet 27. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2006 Ja, det er sant, det er veldig fine. Denne øyenstikkern var t.o.m en sånn blå type.
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Øyenstikkere er fine ja . Kattene mine fanget (enda en) mus i dag, men i dag var det tydeligvis et samarbeidsprosjekt. De delte på å leke med den, tok turer mens de andre satt og ventet. Egentlig helt groteskt, men har man valgt å ha katt så må man ta det som følger med også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå