Gå til innhold

hvilken synes du var finest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ingen, men hvis jeg må si noen må jeg si den første. Likte ikke skjørtene på de

Skrevet

Den siste. Men ikke nødvendigvis i helt hvit.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Likte Capri Lynette best. Den andre ble litt for "dristig" for meg

Skrevet

hehe, jeg tror jeg har en ting for slike skjørt ;)

falt pladask for den første men synes den andre oxo var veldig fin..

Gjest Marilija i.i.
Skrevet

Likte ikke skjørtene. Men skal jeg velge var vel den andre "finest".

Skrevet

Den andre var finest!

Skrevet

Skjørtene var altfor voldsomme etter min smak, men den andre kjolen var hakket bedre. Men jeg ville ikke hatt den i hvit.

Skrevet

Likte ikke skjørtene helt jeg heller, men overdelen på den andre var finest.

Skrevet

Jeg synes den første kjolen var kjempefin. Litt annerledes og spesiell.

Skrevet

Hvis du falt pladask for den første syns jeg valget ble enkelt jeg...

For å snakke fra egen erfaring så valgte jeg en kjole laaaangt fra det jeg først hadde tenkt. Jeg stolte på magefølelsen og tok den kjolen jeg stadig fallt tilbake til da jeg satt og kikket på nettet.

Om dette er en slik kjole... som du stadig kikker på mellom alle de andre kjolene og tenker jøss den er bare såååå fin, ja da skal du velge den.

Og ikke spør folk her inne om hvem de syns er finest, for det er ikke relevant for deg da ingen har lik smak. Må ikke ende opp med å ikke velge kjolen fordi folk her inne ikke liker den.... :kose:

Skrevet

fikk sånn "pang" følelse da jeg så den første kjolen og synes den ser utrolig pen ut så jeg tror det blir den :)

takk for svar alle sammen :)

Skrevet

Jeg likte den første best. Og fargen var lekker (akkurat som på min brudekjole :) )

Skrevet

Jeg synes farven og overdelen på den første var nydelig, men skjørtene på begge så ut som sånne marengskjoler, alt for voldsomme...

Skrevet

Altfor voldsomme begge to, men nr 2 var minst ulekker.

Skrevet

Du skal ha litt høyde for å "greie" en sånn kjole, ellers så blir det nok lite elegant, men det ser du jo når du prøver den på :D prøv på og ta bilder og sett deg ned og sammenlign bildene (og jada, jeg veit mange steder ikke tilater bilder, men spør eller snikta.) Da ser du hva som er finest på deg, ikke hva som er finest på en modell...

begge hadde sin sjarme (dog ikke min stil akkurat), men jeg likte overdelen på kjole to bedre,

Skrevet
Du skal ha litt høyde for å "greie" en sånn kjole, ellers så blir det nok lite elegant, men det ser du jo når du prøver den på

Helt enig!!

Ellers synes jeg kjole nummer 1 var den lekreste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...