Gå til innhold

Dere som bruker drakt med skjorte på jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner i ny jobb til uka, og trenger nye skjorter.. Jeg blir å bruke drakt med jakke & bukse til...

Jeg er håpløs på stryking, så trenger egentlig råd om hvor jeg kan få tak i skjorter som kanskje ikke trenger så mye av sånt :P

Har køpt en på Lindex som ikke var så ille, men der hadde de lite utvalg da jeg var der...

Andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sand har mange fine skjorter.

Har ikke noen derfra selv, men hører andre sier at kvaliteten er god.

Skrevet

Hmm.. hvor har de butikk da? Hvis du vet? =)

Skrevet

Sandvika Storsenter, kanskje?

CC Vest?

Er usikker på hvor Sand befinner seg på "din" side av byen, ser du... ;)

Kanskje noen andre vet?

Skrevet

Da får jeg prøve å sjekke litt ;) Er forresten inne i Oslo hver dag på jobb (altså fra neste uke) så er ikke noe problem å handle der heller =)

Skrevet

Filippa K har også bra skjorter. Har ikke prøvd dem selv, men har ei venninne som jobber på en arbeidsplass med dresscode, og hun skryter av disse skjortene, de holder i årevis.

Skrevet

Skriver under på Filippa K.

Ellers vil jeg tro at Mexx har mange fine skjorter til ditt bruk. Butikk på Byporten, f.eks. :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis du vasker skjortene uten sentrifugering eller med "svak" sentrifugering og henger dem på bøyle blir det minimalt med stryking - i alle fall når det gjelder bomullsskjorter. Vi får uniformsskjorter på jobben og disse stryker jeg ikke. Jeg bare henger de pent opp.

Skrevet

Jean Paul har også fine klassiske skjorter. Fås på bl.a. Match og Voice.

Men skjorter må strykes for å se pene ut!

Skrevet

H&M har også ok skjorter, selv om de nok ikke holder i årevis akkurat. Jeg har en del derfra.

Skrevet

Mexx har fine skjorter. Veldig fint snitt og bra stoff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...