Gå til innhold

Rotett meg bort i en gift mann?

Anbefalte innlegg

Gjest *gjest nå*
Skrevet

Har truffet en skikkelig hyggelig mann på fester i jobbsammenheng i det siste.

Han la seg skikkelig i selen og klarte etter en stund og sjarmere meg ganske godt.

Siste gang jeg traff han endte det med at han ble med meg hjem, MEN så var d noe som skurret....

Han nevnte i løpet av kvelden at han hadde søkt på en stilling vi utløste for 1/2 år siden og plutselig var d som om noe "skurret" inni hodet meg og jeg kunne ikke fri meg fra følelsen om at jeg husket denne søknaden, bare det at der stod det at han var GIFT :frustrert: Har tilgang på disse søknadene enda og måtte bare inn på jobb å sjekke og ganske riktig :frustrert: DET GJØR MEG SÅ SYKT FORBANNET!! Han har sendt meg meldinger hver dag etterpå om hvor hyggelig han hadde det, men HALLO...

Selvfølgelig KAN ting ha endret seg siden han søkte på denne jobben, men hvor sansynlig er det.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ blir så sint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva feiler det folk. Kan de ikke være fornøyd med det de har istedet for å springe etter andre. Jeg vil da vel IKKE være med en som allerede er gift. Føler meg skitten, rotten og ekkel. :sur::sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ble grundig sjarmert og lurt, og oppdaget det litt for sent. Ikke stort annet å gjøre nå enn å begrense skadeomfanget ved å droppe ham. Så lenge du holder deg unna ham fra nå av, er det ihvertfall ikke du som er "skitten, råtten og ekkel".

Skrevet

Om han fortsatt er gift er det utrolig dårlig gjort av ham, både overfor deg og kona.

Jeg hadde konfrontert ham med det og bedt om en forklaring. Er han fortsatt gift hadde jeg skygget banen.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Føler meg skitten, rotten og ekkel.  :sur:  :sur:

Du har ikke gjort noe galt, det er det han som har gjort. Med mindre hans sivile status har endret seg.

Skrevet

Ja noen er dessverre tvers gjennom råtten. Men ta så snakk med han og se, mulig ting har endra seg!

Skrevet

Om han er gift finner du fort ut av:

Ring, ring

Han: Hallo?

Du: Hei, skal vi møtes?

Han: eh,jaaa??

Du: Flott, jeg var i nærheten og nå står jeg utenfor. (Fnis) Sett på kaffen! :sjarmor:

Gjest *gjest trådstarter*
Skrevet

Ja jeg vet jo egentlig at det ikke er min feil, men føler meg rotten for det.

Lurte litt på om jeg skulle sende en sms og spørre... eller bare la det hele gli ut i ingen ting. Har IKKE noe lyst til å snakke mer med ham dersom han er gift.

Jeg likte best det siste forslaget, men er nok litt for pystette til det

Gjest *gjest trådstarter*
Skrevet

Joda han var gift, MEN de hadde selvfølgelig ikke sex... blablablablabla :frustrert:

DUST... den historien har jo ingen hørt før....

Ba han om å ikke sende flere sms og slettet nr og alle meldingene.

:grine: lei meg :grine: var skikkelig betatt nå altså, men vil jo IKKE rote meg oppi noe slikt

Skrevet
Joda han var gift, MEN de hadde selvfølgelig ikke sex... blablablablabla  :frustrert:

DUST... den historien har jo ingen hørt før....

Ba han om å ikke sende flere sms og slettet nr og alle meldingene.

:grine: lei meg  :grine:  var skikkelig betatt nå altså, men vil jo IKKE rote meg oppi noe slikt

Du er bra dame!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...