Gjest Pip Skrevet 9. januar 2003 #1 Skrevet 9. januar 2003 Jeg og forloveren min var og kikka etter kjoler i desember, og jeg fant raskt det jeg mente var drømmekjolen. Hun tok bilder av meg i denne kjolen, slik at jeg kan ha noe å vise til blomsterdekoratør etc. Nå har jeg fått desse bildene, og er stort sett enig med meg selv om at kjolen er lekker. Men jeg har hengt meg totalt opp i at kragebeina mine viser så godt! Jeg er ikke sånn spinkelt tynn, men likevel stikker kragebeina altså skikkelig ut. Dessuten er de så godt som vannrette - andre har jo sånn nydelig V-fasong på dem, liksom... Og jeg synes dette ble ekstra påtagelig siden kjolen har firkantet utringning og ganske brede skulderstropper - de forsvinner inn under stroppene, men kommer aldri ut igjen... hehe... Vet ikke jeg. Håper bare bildet ble tatt i et svakt øyeblikk... Noen som tenker noe om dette? Må jeg virkelig ringe salongen og kansellere, og gå på jakt igjen?? Det vil jeg bare ikke, for kjolen er jo perfekt ellers... Usj. PS: Men hvis utringinegn skulle stått i stil med kragebena, måtte jeg jo hatt enten stroppeløs eller sånn med armene langt nede på armene... Hmmm
Loolaa Skrevet 10. januar 2003 #2 Skrevet 10. januar 2003 Det er ikke bare vinkelen du sto i når bildet ble tatt da? Eller noe med lyset på bildet som gjør at kragebena synes ekstra godt? Jeg er sikker på at du ser flott ut, og at dette bare er noe du har hengt deg opp i. Sikkert ingen andre som ser det. Så hvis du liker kjloen, synes jeg du skal ta den! Eller du kan gå og prøve den en gang til?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. januar 2003 #3 Skrevet 10. januar 2003 Jeg synes det er pent med litt merkerte krageben, ikke anoreksi-look men litt markert er bare flott. Milla
Gjest Pip Skrevet 10. januar 2003 #4 Skrevet 10. januar 2003 Takk, begge to! Jeg skjønner ikke helt hva som går av meg - jeg er vanligvis verdens roligste og mest avbalanserte person, og så lar jeg meg stresse opp av noen lusne krageben... Hehe... Jaja, jeg regner med det ikke er så uvanlig... Jeg tror nok ikke at forholdene på bildene var de beste, men samtidig VET jeg at kragebena mine stikker ut - det har de alltid gjort. Men DET gjør egentligt ikke så mye - kragebena mine må jeg vel regne med å leve med, både til hverdags og til fest, så det er bare til å slå seg til ro med det... - Jeg bare lurer på om det ser rart ut at skulderstroppene kommer og 'kutter' dem av... Æsj. Hvorfor må vi jenter alltid tenke så mye? Hadde det vært min kjære, ville han ikke ha tenkt mer på det antrekket nå, før han skulle prøve det igjen om flere måneder... :D Jaja. Jeg kommer iallefall ikke til å kutte ut den kjolen! Vi sees! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå