Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Signerte jeg da.. men det ser ut til at det blir saksa..... 3000 før 3. september...? Også er det nesten 60 nå....? Hmmmm... :forvirret:

Skrevet

Det ser dårlig ut ja.... stakkars pene gutten...

Skrevet

Han blir jo kjempesøt med kort hår....Signerte ikke. :sjarmor:

Skrevet
Han blir jo kjempesøt med kort hår....Signerte ikke. :sjarmor:

Enig :sjarmor:

Jeg har en kamerat som hadde langt hår. Etter intens overtaling fra oss venninnene hans, så klipte han seg. Jeg sier bare wow.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Enig med siste gjest. Signerte ikke. Hva vet jeg? Kanskje han kler kort hår?

Skrevet

Jeg signerte ikke. Etter bildet å dømme bør han enten klippe seg eller begynne å ta vare på håret sitt ;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg signerte. Bjørnemannen klipte av seg alt det fine, lange håret i fjor. Var veldig fin med kort hår og, men vi savner det lange begge to...

Gjest meg igjen
Skrevet
Jeg signerte ikke. Etter bildet å dømme bør han enten klippe seg eller begynne å ta vare på håret sitt  ;)

Tror muligens noe av metallhue-imaget forsvinner hvis han begynner å kure håret to ganger i uka :ler:

Sånn sett er det rart at vi sminkedokker ikke kommer bedre overens med metallhuer, gothere og andre gutter som er interessert i sminke, klær og hår ;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Han fyren her var jo ikke særlig kjekk da. Nå ser han jo bare ut som hvemsomhelst som liker black metal. Kan godt hende kort hår vil gjøre ham penere, i tillegg til at han sikkert vil skille seg mer ut innenfor miljøet han er i.

Jeg signerte ikke.

Skrevet

Tror muligens noe av metallhue-imaget forsvinner hvis han begynner å kure håret to ganger i uka :ler:

:ler:

Metallgutta SKAL ha langt hår de!!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Enten langt hår eller barbus.

Skrevet

Jeg signerer ikke denne før dere skaffer 3000 signaturer som sier at jeg skal signere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...