Gjest me Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 han sier abselutt ingenting når jeg snakker med han om det. dere lurer sikker om hvorfor jeg trur dette... mobilen blir gjemt, jeg er ofte å besøker familien min i en anen by, har funnet truser på rommet mitt,( vi har et badebasseng 9å når jeg er borte er det ofte at det er fester å folk flyr å låner klær.det er hvertfall det samboeren min sier. men mest av alt er det magefølelsen. hvordan skal jeg finne det ut? og ikke si prat med han...d hjelper ikke.....
Gjest d'Arc Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Folk låner klær, så de slenger trusene sine på rommet deres? Han gjemmer mobilen? Han vil ikke prate om det? Få opp øynene jente, han er nok utro. Finn deg noe bedre!
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Det høres veldig ut som han er utro ja.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Hvis du vet at du ikke er spesielt sjalu av deg, skal du stole på magefølelsen. Da er den nok reell. Og alle de tingene du ramser opp er jo tydelige tegn, i alle fall tegn på at han skjuler noe og ikke forteller deg sannheten. Jeg hadde det på nogenlunde samme måte tidligere. Min eks begynte plutselig å gjemme mobilen sin, han dro tidligere på jobb (måtte jobbe mer) men fikk ikke inn mer penger, han forandret seg rett og slett. Følelsen min sa at det var noe, og etter to måneder i uvisse hadde jeg fått nok. Jeg fant dem gjemte mobilen på natta, ikke noe jeg er stolt av, men jeg måtte. På mobilen fant jeg meldinger som ikke levnet tvil om hva som foregikk. Han var ikke på jobb for å jobbe, han traff en kollega før jobb for å gjøre helt andre ting.
Gjest Lanyah Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Du fortjener noe bedre! Finn deg en annen! Vet du kanskje ikke vil tro det, men han er nok utro...!
Helen Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Du kan jo prøve å ta han på fersken på den måten at du sier du skal besøke familien din men i stede "lure i buskene". Skulle ikke tro det ville gå så lang tid før han ble avslørt hvis han er uto, noe som tyder på det.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Spør ham om hvem disse folka som driver og låner klær og slenger fra seg truser er. Har dere ikke felles omgangskrets? Eller er det helt ukjente folk som er hjemme hos dere mens du er borte?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 hvorfor tror dere blindt på det hun sier ?
Gjest Bellatrix Skrevet 27. august 2006 #10 Skrevet 27. august 2006 hvorfor tror dere blindt på det hun sier ? ← Er det noen grunn til å ikke tro på trådstarter?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Er det noen grunn til å ikke tro på trådstarter? ← nei men dere får tross alt bare 1 side av saken.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. august 2006 #12 Skrevet 27. august 2006 nei men dere får tross alt bare 1 side av saken. ← Ja, og vi tar utgangspunkt i det vi leser. Det kan se ut som at mannen til ts er utro, men det kan ingen av oss vite.
Gjest Tibz Skrevet 27. august 2006 #13 Skrevet 27. august 2006 hvorfor tror dere blindt på det hun sier ? ← Hva tror du da? Kjenner du til TS??
Gjest Tibz Skrevet 27. august 2006 #14 Skrevet 27. august 2006 Ja, og vi tar utgangspunkt i det vi leser. Det kan se ut som at mannen til ts er utro, men det kan ingen av oss vite. ← Enig med deg, Bellatrix!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #15 Skrevet 27. august 2006 Hva tror du da? Kjenner du til TS?? ← av det jeg leser. Vil jeg nok tenke det samme som dere
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. august 2006 #16 Skrevet 27. august 2006 Spør ham om hvem disse folka som driver og låner klær og slenger fra seg truser er. Har dere ikke felles omgangskrets? Eller er det helt ukjente folk som er hjemme hos dere mens du er borte? ← jeg kjenner jo vennene hans, noen av de hvertfall..men når det er fester bruker de å komme fra nært og fjærnt ( hvertfall her jeg bor)å samboeren min er ikke den som sier nei :/
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. august 2006 #17 Skrevet 27. august 2006 av det jeg leser. Vil jeg nok tenke det samme som dere ← du snakker jo bare rundt grøten, hvordan skrivet et svar til noen når vi får bare en side av historien..TS lurer, kanskje er han ikke utro kanskje er han utro..du må finne ut av dette.ta telefoner(som sagt til jobben), skjekk moben , gå inn på nette å få sent spesifisert telefonutskrift( dette lar seg godt gjøres)snakk med kompisene hans.
Gjest d'Arc Skrevet 27. august 2006 #18 Skrevet 27. august 2006 du snakker jo bare rundt grøten, hvordan skrivet et svar til noen når vi får bare en side av historien..TS lurer, kanskje er han ikke utro kanskje er han utro..du må finne ut av dette.ta telefoner(som sagt til jobben), skjekk moben , gå inn på nette å få sent spesifisert telefonutskrift( dette lar seg godt gjøres)snakk med kompisene hans. ← Om kameratene er like mye drittsekker som din samboer (HVIS han er utro), så er det ikke lurt å prate med dem. Sjekk heller opp ting på andre måter.
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #19 Skrevet 27. august 2006 Jeg syns det er tåpelig at folk ber trådstarter om å kvitte seg med han, osv etter et eneste innlegg her inne som ikke er særlig langt skrevet en gang. Vi har blitt servert et par setninger i fra trådstarter, også ber folk trådstarter om å gå? Hva med å finne ut om hun har rett først?
Gjest Gjest_Vilje_* Skrevet 28. august 2006 #20 Skrevet 28. august 2006 han sier abselutt ingenting når jeg snakker med han om det. dere lurer sikker om hvorfor jeg trur dette... mobilen blir gjemt, jeg er ofte å besøker familien min i en anen by, har funnet truser på rommet mitt,( vi har et badebasseng 9å når jeg er borte er det ofte at det er fester å folk flyr å låner klær.det er hvertfall det samboeren min sier. men mest av alt er det magefølelsen. hvordan skal jeg finne det ut? og ikke si prat med han...d hjelper ikke..... ← Mannen din må jo være steike dum som ikke rydder opp trusene til elskerinnen(e) sine, eller så er han et forbanna rotehue' som ikke kan rydde opp, eller be andre rydde etter seg. uansett synes jeg han opptrer respektløst overfor deg. Høres ikke ut som noe å samle på!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå