Gå til innhold

Så ligger jeg her da.....

Fremhevede innlegg

Gjest Frustrert
Skrevet

Er på mammaperm og mannen har stress-jobb. Gleder meg til hver helg når vi endelig får litt tid til oss selv.

HAr tre barn i huset, så sex er ikke akkurat prioritert, for å si det sånn: når vi har sex er det fantastisk, men må ofte "planlegges" litt på forhånd...

I dag: ca. kl. 1030 går mannen min i dusjen. Jeg står på badet og tørker håret. Jeg ser på ham i speilet, og får kjempelyst på ham. To av barna er tilstede, så det går selvsagt ikke an å gjøre noe med det.... Jeg tenker; senere - ikveld...

Hva skjer?? Joda, pga. stressende uke er mannen helt skutt kl. 1030 og vil legge seg til å sove. Jeg sier at jeg hadde andre ting i tankene - men han er bare for trøtt.... hva skjer?? Jeg blir kjempelei meg og frustrert! Forstår selvsagt at han er trøtt - jeg er også trøtt, men like forb.... horny fordet!

Ikke misforstå.... vi er kjempeforelsket og alt det der, så jeg er ikke bekymret, men bare frustrert - so.... gutter & jenter: forslag til hvor jeg går herifra?? Ikke si " onaner" etc.... det blir som å spise tre dager gammel smeltet is i forhold til sex med min mann.....!!

Så her ligger jeg da - frustret som faen, klar som et egg og venter spent på forslag! ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Begynn å forføre ham mens han sover! Legg sjela di i det, så skal du se hvor fort han kvikner til! :sjarmor:

Skrevet

Hvis du ikke klarer å få han han kåt, så er det noe galt i forholdet deres.

Skrevet

Trenger det nødvendigvis være det? Er man for trøtt, så er man for trøtt. Har selv vært for trøtt et par ganger, og for meg skal det vanligvis lite til for å få meg lysten. Ingenting galt med forholdet av den grunn, jeg er rett og slett bare for trøtt til å orke noe annet enn å sove.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

TULL!

Er man trøtt, så er man trøtt. Jeg er ofte så trøtt og sliten om kvelden at om Orlando Bloom hadde kommet vrikkende inn på soverommet i piratkostyme eller bare lendeklede, så hadde jeg likevel sovna tvert. Ingen grunn til å overdramatisere noe så enkelt.

Skrevet

Hva du gjør? La ham sove, for faen. Lær deg å tenke på andre enn deg selv også.

Skrevet
Hva du gjør? La ham sove, for faen. Lær deg å tenke på andre enn deg selv også.

Ta og skjerp deg litt du! Hva vet du om hun er kravstor eller ikke. Alle har behov for intimitet i et fungerende forhold.

Mann

Skrevet

Men hvis man ikke klarer og få jenta i ett forhold kåt så er det ikke noe galt i forholdet???

Jenter er noen rare dyr :ler:

Skrevet

Snakk med ham. Spør om det er greit at du suger ham mens han sover. Ereksjonen kommer som regel fort. Hvis jeg våkner med ereksjon er jeg som regel klar ganske snart til å bruke den.

Hvis han ikke våkner kan du vel også sette deg oppå ham?!

Skrevet

Løste seg selv dette... ! La meg på siden for å sove - etter ca. 3 minutter la han seg inntil meg med armen rundt meg og da jeg sovnet like etter tok det ikke lang tid før jeg ble vekket av en mann som var svært så tent..... Snipp snapp snute, så var den frustrerende kvelden ute!! ;)

Gjest Labellamia
Skrevet
Løste seg selv dette...  !  La meg på siden for å sove - etter ca. 3 minutter la han seg inntil meg med armen rundt meg og da jeg sovnet like etter tok det ikke lang tid før jeg ble vekket av en mann som var svært så tent.....  Snipp snapp snute, så var den frustrerende kvelden ute!!  ;)

:klem::klappe:

Skrevet
Løste seg selv dette...  !  La meg på siden for å sove - etter ca. 3 minutter la han seg inntil meg med armen rundt meg og da jeg sovnet like etter tok det ikke lang tid før jeg ble vekket av en mann som var svært så tent.....  Snipp snapp snute, så var den frustrerende kvelden ute!!  ;)

Ikke for å kverulere her, men vil det ikke være langt mer passende å si at den var inne? ;)

Skrevet

Moskvamorten: joda, hvis den hadde vært inne så hadde jeg skrevet det, men nå er vi litt mer hypp på forspill og ikke bare rett på, så det var det jeg mente..... det som skjedde derifra deler jeg ikke med noen - see? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...