Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Snuppa på 5 har vært med i Go'boken siden hun ble født omtrent - Hun er også med i Barnas egen bokklubb og Prinsesseklubben. Jeg avbestiller de fleste pakkene, men av og til er det kjempebra bøker der.

Tror ikke det er flere nå, men hun har jo vært innom det meste jf. innmelding-gratis bøker - osv :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var med i Go'boken i noen måneder, men syns ikke bøkene var spesielt gode, så vi meldte oss ut nylig.

Meldte ettåringen min ut av Go'boken boken i dag faktisk. Noen av bøkene der var ok, men jeg synest det kom så mange bøker etterhvert. Og ikke alle der var like spennende - ikke enda vertfall.
Skrevet

Dattera mi på 10 år er med i Barnas Egen Bokklubb og TL-klubben.

Sønnen min på 2 år var med i Go´boken, men jeg var ikke så fornøyd med bøkene derfra så vi meldte han ut for et halvt år siden.

Gjest lilletroll
Skrevet
Meldte ettåringen min ut av Go'boken boken i dag faktisk. Noen av bøkene der var ok, men jeg synest det kom så mange bøker etterhvert. Og ikke alle der var like spennende - ikke enda vertfall.

Der er det jo bare å avbestille de man ikke vil ha....da blir det hverken for mange eller for mange like....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...