Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har en gutt på tre år så han er medlem av disneyklubben. Vi er medlem av en filmklubb også men der er jeg medlem greit når vi får flere barn at det er alles filmer.

Hvilke boklubber ,film klubber +++ er deres barn medlem av??

Endret av MAcy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er medlem av to bokklubber og en filmklubb. Ellers har jo banken noen juniorklubber, men de regnes ikke ...

Av de mer aktive medlemsskapene vi har, så er fotball, orientering, speider og turn representert.

Både kulturskolen og leikarringen er blitt ofret til fordel for andre ting ...

Skrevet

Min sønn på snart 2 er ikke medlem av noen klubber

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Gutten på 10år er for øyeblikket ikke med i noen klubb. Var med i barneboklub før. Han har prøvd det meste med svømming og fotball osv, men mister interessen med en gang....

Jenta på snart 13 har vært medlem av pennyklubben, men så gikk det over til TL klubben for noen år siden. Men nå vil hun melde seg ut av klubben siden hun begynner å bli lei alle tingene de får der....

Ellers er hun med på fotball og vil begynne på dansing.

Jeg og sambo er medlem av film og musikk klubb. noen ganger blir det film/musikk til barna, andre ganger til alle, eller oss.

Skrevet

Er med i Ole brumm-klubben, vurderer å bli med i disney-klubben pga lydbøkene nå når h*n blir tre, er veldig glad i blader og bøker, OG å bli lest for, så tror h*n ville blitt begeistret :)

Skrevet
Er med i Ole brumm-klubben, vurderer å bli med i disney-klubben pga lydbøkene nå når h*n blir tre, er veldig glad i blader og bøker, OG å bli lest for, så tror h*n ville blitt begeistret  :)

Vi er veldig fornøyd med disney klubben, vi får lydbok og flott bok tilsendt of ligger ofte med en fin gave. fikk også en flott trillekofert i gave da vi meldte oss inn.

Skrevet
Elias-klubben

Hva slags klubb er dette??? Hva får barna i pakken?

Skrevet (endret)

Det er en klubb i regi av redningsskøyta.

Vi har fått bøker om Elias, sekk, cap, lommelykt, musematte++

Og masse info om sikkerthet på/ved sjøen. Da vi bor helt ute ved kysten, synst jeg at dette er en nyttig og lærerik klubb for gutten min.

I tillegg får vi kjøpe dvd`er om Elias, en serie som han elsker. Synst faktisk at serien om redingsskøyta Elias er veldig bra selv, så det hender ofte at jeg ser den sammen med han.

http://www.eliasklubben.no/elias/

Endret av Dizzy
Skrevet (endret)

Godboken og Eliasklubben.

Har tidligere vært innom Bokklubbens Barn og Disneyklubben.

Edit: Skriveleif

Endret av Rødvinspiken
Skrevet

Vår datter på 2 1/2 år er medlem av Bokklubbens Barn og Barnas egen bokklubb.

Hun er også med i Eliasklubben.

Vurdere Disneyklubben når hun blir litt eldre, men tror der er sånn at man ikke kan avbestille, og de gidder jeg som regel ikke være med i.

Skrevet

Jeg har "nettopp" meldt dem ut av disney, lydbok, barnasbokklubber, filmklubb! Det ble litt for mange en stund.

Skrevet

Min datter på tolv er med i TL klubben, mens min sønn på ni abonnerer på Donald :)

Skrevet

Lillebror på 3,5 år har vært med i ole brumm klubben, men er medlem i telefant klubben ( får en bok et slags spill som handler om tall. begynner på 1 og går oppover)

Skrevet
Lillebror på 3,5 år har vært med i ole brumm klubben, men er medlem i telefant klubben ( får en bok et slags spill som handler om tall. begynner på 1 og går oppover)

Høres ut som en spennende klubb... hvor kan man melde seg inn i denne???

Jenta vår er medlem i prinsesse klubben, har vært medlem siden hun ble født.. Nå som interessen for bøker begynner å komme for fullt har vi mange å velge mellom.. :)

Vi var jo også medlem i alle bokklubber en stund, bare for å motta x antall bøker for 0 kr :sjarmor: så meldte vi oss ut igjen etter 1 år....uten å ha kjøpt noe mer..

Skrevet

Gutten min på 2 år var med i Go' boken og Barnas Egen bokklubb da han var baby, men nå synes jeg han vokser fra konseptet der, og det ble en del like produkter hele tiden syntes jeg.

Nå er han med i Disney klassikere, der vi får tilsendt klassikere (og andre filmer fra Disney) på DVD. Og han er med i Eliasklubben.

Elias har vært den store helten i lang tid og det blir sånn at hele familien setter seg og ser en episode av Elias istedet for Barne TV.

Skrevet

Her er vi ikke medlem i noe klubb i det hele tatt. (Har barn på 14 og 2,5)

Storesøster var medlem i Disney-klubben da hun var liten, så vi har allerede flere hyllemetre med Disney-bøker. Hun har også vært med i TL-klubben et par år, men nå ville hun ikke mer da det begynte å bli så kjedelige bøker og teite ting i pakkene.

I tillegg har poden to eldre fettere som i mange år var med i Ole Brumm-klubben, så nå har vi arvet alle bøkene derifra. Tror vi har rundt 25 Ole Brumm bøker i hylla, så vi er sikret lesestoff for en stund.

Var med i Go'boken i noen måneder, men syns ikke bøkene var spesielt gode, så vi meldte oss ut nylig.

Husker selv gleden ved å få bokpakke i posten hver måned da jeg var liten (var med i Bokklubben Barn og Penny-klubben litt senere), så når junior blir litt eldre blir det nok bokklubb på han også en stund.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg var med i Barnas bokklubb da jeg var liten, i tillegg var jeg medlem av TL-klubben og Penny-klubben der jeg en sjelden gang fikk en pakke. Husker jeg bare synes seriene var morsomme (Sweet Valley High, Barnevaktklubben, Stalljentene....). De andre bøkene i de to klubbene synes jeg var ulidelig kjedelige.

Skrevet
Vår datter på 2 1/2 år er medlem av Bokklubbens Barn og Barnas egen bokklubb.

Hun er også med i Eliasklubben.

Vurdere Disneyklubben når hun blir litt eldre, men tror der er sånn at man ikke kan avbestille, og de gidder jeg som regel ikke være med i.

Ja det er litt kjedelig at man ikke kan avbestille bøker fra disney klubben,men det er jo flotte bøker og alle barn har jo godt av å bli kjent med alle disney figurene, blir jo ikke kjent om de ikke hører om dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...