Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 26. august 2006 #22 Skrevet 26. august 2006 Jeg ville personlig ikke ha hatt det på veggen, for det gjør meg ikke akkurat i godt humør, eller virker oppløftende. Men det er ikke ekkelt! Det virker fint, fredfullt, og på ingen måte noe galt med det!
Gjest Kittykat, ikke innlogget. Skrevet 27. august 2006 #23 Skrevet 27. august 2006 Får litt "jomfru Maria og Jesusbarnet" - følelse av bildet, og det minner meg om de bildene vi fikk i søndagsskole-albumet da jeg var liten. Men ekkelt? Nei. ← Samme her. Kan ikke forstå hva som kan være ekkelt med dette bildet i det hele tatt. Det er bildet av en mor og hennes baby. Jeg synes bildet var veldig skjønt jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #25 Skrevet 27. august 2006 Rar tråd. Men ok. Jeg synes ikke bildet er ekkelt, men ungen ser ikke helt kvikk ut for å si det sånn. ←
83` Skrevet 27. august 2006 #26 Skrevet 27. august 2006 Kan trådtarter vennligst forklare oss forvirret sjeler her hva som skulle vere ekkelt med det bildet?? :klø:
Charmina Skrevet 27. august 2006 #27 Skrevet 27. august 2006 Kan trådtarter vennligst forklare oss forvirret sjeler her hva som skulle vere ekkelt med det bildet?? :klø: ← Må si jeg lurer på det samme :klø:
Lourdes Skrevet 27. august 2006 #28 Skrevet 27. august 2006 Uff det var fælt... Veldig maria og jesus liksom. Ser ut som noe som henger i kirken eller noe. Hvertfall ikke noe jeg ville eid selv.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 27. august 2006 #29 Skrevet 27. august 2006 [ mennesker uten føleser ← Mennesker uten følelser kan vel neppe synes at noe er ekkelt.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #31 Skrevet 27. august 2006 Rar tråd. Men ok. Jeg synes ikke bildet er ekkelt, men ungen ser ikke helt kvikk ut for å si det sånn. ← Har du aldri sett et spebarn sove?? TOTALT fredfullt og avslappet.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #32 Skrevet 27. august 2006 Forventet meg noe annet når jeg åpnet linken, tenkte at nå kom det opp et bilde som jeg sent vil glemme Så dukket dette uskyldige bilde opp......
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #33 Skrevet 27. august 2006 Er dette bildet eller tegning av en mor og hennes sønn et fint bilde ? eller er det et ekelt og motbydelig bilde http://www.wheeloftheyear.com/images/2004/mary.JPG Jeg tar en sjanse at dette er riktig sted og poste det. Vist ikke så vel flytt det. men siden det er barn og familie. Og en mor og sønn er så vit jeg vet familie så var dette det eneste stedet hvor jeg tenkte det kunne være riktig og poste det ← hVA ER DET SOM ER FINT DA? BLIR VEL ØYET SOM SER DET? smaken er som baken.... Ikke et bilde jeg ville ha hengt opp hjemme. Ikke min smak. Er noe "jesusaktig" over det. passer på et bedehus...... iallefall synes jeg ikke bildet er ekkelt. passerbare ikke min smak og tviler på at jeg vil se det på noen vegg hjemme hos noen jeg kjenner.
ashera Skrevet 28. august 2006 #34 Skrevet 28. august 2006 Dette er jo et typisk kjent og kjært madonna med barn-bilde som er trykt opp i utallige reproduksjoner og som har hengt rundt omkring i de tusen hjem - lett å finne på loppis i dag, for å si det sånn. Bildet er helt greit sånn i seg selv, men ikke noe jeg ville hatt på veggen. Personlig får jeg kitsch-assosiasjoner a la negerdame av bildet. Spørsmålet er når slikt blir så überkitscy at det er kult. Dette bildet når nok kanskje ikke helt opp der. Det er jo sobert i forhold til endel av de madonna med barn-bildene som brukes i fokelig katolsk fromhet lenger sør i Europa og ikke minst i Latinamerika og i Østen....
Sahara Skrevet 28. august 2006 #36 Skrevet 28. august 2006 Forventet meg noe annet når jeg åpnet linken, tenkte at nå kom det opp et bilde som jeg sent vil glemme Så dukket dette uskyldige bilde opp...... ← Samme her, kan da ikke skjønne hva som skulle være ekkelt her? Synes det var et fint bilde.
Tusenfryd Skrevet 29. august 2006 #37 Skrevet 29. august 2006 Så fredelig og vakker ser mitt barn ut når det sover også. Men bortsett fra det, er det ikke noe bilde jeg ville hatt på veggen.
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #38 Skrevet 29. august 2006 Hvis ungen er død, er det jo ekkelt. Men hvis det er Jesus, døde han jo ikke før i midtlivskrisen, så jeg antar det er ok.
loffen Skrevet 29. august 2006 #39 Skrevet 29. august 2006 Rar tråd. Men ok. Jeg synes ikke bildet er ekkelt, men ungen ser ikke helt kvikk ut for å si det sånn. ← Synes bildet er helt ok. Ville ikke hatt det på veggen, men kvalmt og ekkelt er det ialle fall ikke!
Prinsesse på erten Skrevet 29. august 2006 #40 Skrevet 29. august 2006 Dette er jo et typisk kjent og kjært madonna med barn-bilde som er trykt opp i utallige reproduksjoner og som har hengt rundt omkring i de tusen hjem - lett å finne på loppis i dag, for å si det sånn. Bildet er helt greit sånn i seg selv, men ikke noe jeg ville hatt på veggen. Personlig får jeg kitsch-assosiasjoner a la negerdame av bildet. Spørsmålet er når slikt blir så überkitscy at det er kult. Dette bildet når nok kanskje ikke helt opp der. Det er jo sobert i forhold til endel av de madonna med barn-bildene som brukes i fokelig katolsk fromhet lenger sør i Europa og ikke minst i Latinamerika og i Østen.... ← Enig med Hera. Hadde jeg sett dette bildet på en runde i Louvre, hadde jeg trolig syntes det var vakkert. Henger det over sofaen hjemme hos en venninne, er det tacky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå