Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Har til nå vært ute tre ganger med en jeg liker. Første gang på kafe etter vi gikk sammen fra en fest, en gang på kino, en gang tur i parken. Sist fikk han en dvd i gave av meg, og han har bedt meg hjem så vi kan se den sammen. Jeg takket ja, men begynner å få kalde føtter. Jeg er ny på dette og mulig jeg er naiv, men han kan vel ikke forvente at *noe* skal skje alt på fjerde daten, eller? Føler meg på ganske gyngende grunn ang. dette, tenk om han synes jeg er barnslig Ja, han er noen år eldre enn meg, så jeg går ut fra at han er mer erfaren med slikt. Hvor mange dater er normalt før noe mer skjer?
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Alt er vanlig - noen har sex på første daten, mens andre kan ikke tenke seg å så mye som kysse noen før man har vært ute så mange ganger at det er helt tydelig at det er noe 'seriøst' på gang. Gjør som du føler for, og ikke noe mer
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Bare si du ikke vil hvis det kommer opp:)
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Vil en med erfaring synes det er rart/utenkelig å vente, la oss si noen måneder? Standardsvaret er vel at hvis han er noe å samle på så venter han, osv. Men kan ulikheter mellom hva man forventer seg på det området bli for store, hvis den ene har erfaring og den andre ikke? Kanskje kronglete stilt spørsmål, men kanskje noen forstår hva jeg mener *trådstarter*
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Vil en med erfaring synes det er rart/utenkelig å vente, la oss si noen måneder? Standardsvaret er vel at hvis han er noe å samle på så venter han, osv. Men kan ulikheter mellom hva man forventer seg på det området bli for store, hvis den ene har erfaring og den andre ikke? Kanskje kronglete stilt spørsmål, men kanskje noen forstår hva jeg mener *trådstarter* ← ikke rart, men sikkert litt kjedelig.
Sidsel Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Nei, det er jo mange som velger å vente en måned eller to med å ha sex hvis man virkelig ønsker å satse på forholdet. Jeg tror at ideén er at forholdet skal få god til til å utvikle seg, og man blir kjent på en bedre måte om man venter litt med sexen. For å sitere deLillos: "Det er noe som jeg vet om bensin og kjærlighet, at det går fort tomt om man har for høy hastighet". Men altså, om du drar hjem til ham for å se film blir det så klart klinings, men du kan jo bare stoppe ham om det går litt langt for deg. Uansett, om du er jomfru er det best om du forteller ham det før dere har sex sammen første gang. Men jeg tror du godt kan vente en måned med å fortelle ham det, om du ikke føler for å buse ut med det med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Men altså, om du drar hjem til ham for å se film blir det så klart klinings←
Gjest Bellatrix Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Hvis det blir klinings og det er tydelig at han vil mer så snakk med han om din manglende erfaring og fortell at du vil at dere skal ta det rolig. Om du ikke er åpen med han om det så tror jeg han vil tro du er uinteressert.
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Blir litt hva du legger opp til selv. Dersom dere sitter i mørket og kliner så kanskje det blir litt vanskelig. Prøv heller å se filmen sammen på et annet nivå, med mer flørting enn seriøs klining. Sex etter film er så "billig". For begge. Ville heller hatt den første sexen til å virke mer romantisk og koselig enn "ånåservifilmogdetenestevigjøreråventetilfilmenerferdigfordaskalviknulle" aktig
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 Liker ham veldig godt, men synes det er alt for tidlig å noe lenger enn *klinings* (vi har ikke gjort det ennå heller). Men kanskje vi bør vente med kliningsen også til vi er på et offentlig sted, så han ikke skal misforstå?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Jeg har vært med eldre gutter, som tydelig er interessert, hjem for å se film ett par ganger, uten at det ble noe mer, fordi jeg ikke lot det bli det. Tok på meg en litt naiv småjente "vi skal bare se film" rolle og det plukka de vel opp. Ikke klining en gang; bare sånn ligge/sitte oppå/rundt/ved siden av hverandre, koslig det. Fant fort ut etterhvert at jeg ikke var interesert, og da var det greit å ikke ha rota med de, me å la det bli med det.
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #12 Skrevet 27. august 2006 Ja, han er noen år eldre enn meg, så jeg går ut fra at han er mer erfaren med slikt. Hvor mange dater er normalt før noe mer skjer? ← Hvor gammel er du da TS? Det er jo ganske relevant i forhold til om han forventer noe mer eller ikke. Men uansett går det helt greit å være med en du dater hjem og se på film, uten at det blir sex etterpå, hvis du sier i fra om at det er det du vil.
Ermelinda Skrevet 27. august 2006 #14 Skrevet 27. august 2006 Du må jo velge dette selv, men du bør nok være forberendt på at det kan være han vil prøve seg når dere først er alene slik. HVis du er usikker og føler deg ukomfortabel ved tanken, så ikke gjør det er mitt råd.
Caramba Skrevet 27. august 2006 #15 Skrevet 27. august 2006 Liker ham veldig godt, men synes det er alt for tidlig å noe lenger enn *klinings* (vi har ikke gjort det ennå heller). Men kanskje vi bør vente med kliningsen også til vi er på et offentlig sted, så han ikke skal misforstå? ← Hvis du synes det er for tidlig så skal du vente. Ikke føl deg presset til noe du ikke er klar for. Hvis han er en skikkelig fyr så respekterer han det. Ta dette her i ditt tempo, det er det aller, aller beste. Dessuten, hvis han prøver seg så kan du bare si at du ikke er helt klar for sex enda, men at du liker han veldig godt (eller noe sånt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå