Gjest gfff Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Hva synes dere om den? Og hvilken anbefaler dere?
Gjest Yzma Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Jeg fikk en prøve på den, og den var kjempe bra:) På min lyse hud syns jeg nr 1 passet best. Det som er fint med denne er at den ikke tetter porene og ikke inneholder mineralolje. Syns også den dekte ganske bra:)
Shoegal Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Konsistensen er fin, men fargene er litt "skitne", i alle fall til min hudfarge.
Rosenrød Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Liker den kjempegodt! Jeg har vel egentlig ikke selve foundationen, men den fargede fuktighetskremen. Den holder for meg.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Noen fuktighetskremer kan få denne foundationen til å rulle av huden. Det er ikke pent å se på... Om man er lys men gyllen er 1g en fin farge...
maxifula Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 jeg hadde også problemer med at foundationen rullet av på huden. skikkelig nasty looking Jeg likte ikke derma-foundationen i det hele tatt.
Millis Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 hva mener dere at den ruller av huden? Bruker den når jeg ikke skal noe spes fordi den føles som en fuktighetskrem med farge
Montezuma Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 Jeg liker den, men synes det er enklere å bare bruke den fargede fuktighetskremen med faktor. Da har jeg liksom tre ting på én gang ("men det er jo ikke mulig!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå